Gå til innhold

Noen flere som er over i 2. tri nå? :)


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh så heldig du er, mangler noen uker enda, men teller dager før det er min tur (to uker igjen)

 

Nyt at du er 1/3 ferdig og at du nok har den aller beste tiden forann deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... når har du termin snoopy81? Jeg er 12+2 i dag, og jeg har termin den 30.08.. Så da hører vell du også egentlig til augustklubben? Etter mine begregninger er det vell først i dag noen i sept klubben kan være 12 uker på vei.. (jeg er jo egentlig i augustklubben, men er likevell litt inne på septemberklubben siden jeg er i månedsskifte :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg egentlig hører til i augustklubben ja... Men har vært inne på dene siden siden dag 1. Trodde først at jeg hadde termin 01.09, men etter å ha vært på ul så sier de rundt sånn 25 august... Men jeg trives så godt her inne. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er snaaart inne på 2.tri. På torsdagen, da begynner jeg på min uke 13. !!! DET ser jeg frem til :)

 

Har termin 5. sept :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilhører vel egentlig Augustklubben jeg også, men siden jeg har termin 31 august så henger jeg litt i begge klubbene hehe.

Er da 12+2 i dag, og var og hørte hjertelys på fredag. 180 slag i minuttet:) I kveld skal jeg på ultralys for 3 gang, og er super spent på hvor mye den har vokst nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, d var rart.. jeg er 11+6 på babyverden men her inne så er je i uke13 i morra. men legen min regnet at je hadde termin 5.sep,og je har en syklus på 28dager. så er 12+0 i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia quack :)

 

hmm... hvorfor skal du på ultralyd for tredje gang allerede nå? å hvorfor har du hørt hjerte? jeg er 12 uker på mandag, og eneste jeg har gjort er å ta ultralyd en gang. å da var det pga at jeg skulle ta abort, så fikk ikke se. har ombestemt meg nå da. blir selvfølgelig å beholde. :) men jeg bare lurer på hvorfor du får gjøre så mye arti og ikke jeg.......???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...