Gå til innhold

Noen flere som er over i 2. tri nå? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+2 idag! :)

Skrevet

Åh så heldig du er, mangler noen uker enda, men teller dager før det er min tur (to uker igjen)

Nyt at du er 1/3 ferdig og at du nok har den aller beste tiden forann deg :)

Skrevet

12+0 el 11+6, litt usikker... Men skitt au, samma det!! Hurra! Og gratulerer til deg :)

Skrevet

Velkommen etter! Jeg venter på dere!!! :D

Skrevet

hmm... når har du termin snoopy81? Jeg er 12+2 i dag, og jeg har termin den 30.08.. Så da hører vell du også egentlig til augustklubben? Etter mine begregninger er det vell først i dag noen i sept klubben kan være 12 uker på vei.. (jeg er jo egentlig i augustklubben, men er likevell litt inne på septemberklubben siden jeg er i månedsskifte :)

Skrevet

Jeg tror jeg egentlig hører til i augustklubben ja... Men har vært inne på dene siden siden dag 1. Trodde først at jeg hadde termin 01.09, men etter å ha vært på ul så sier de rundt sånn 25 august... Men jeg trives så godt her inne. hehehehe

Skrevet

jeg er 12+0 på fredag og da 12+1 på lørdag...så da hopper jeg inn på 2.tri;) har termin 0609;)

Skrevet

Hei.

Jeg er snaaart inne på 2.tri. På torsdagen, da begynner jeg på min uke 13. !!! DET ser jeg frem til :)

Har termin 5. sept :)))

Skrevet

Jeg har termin 1/9 og gikk over i 2. trim i går. Godt.......

Millere

Skrevet

Tilhører vel egentlig Augustklubben jeg også, men siden jeg har termin 31 august så henger jeg litt i begge klubbene hehe.

Er da 12+2 i dag, og var og hørte hjertelys på fredag. 180 slag i minuttet:) I kveld skal jeg på ultralys for 3 gang, og er super spent på hvor mye den har vokst nå:)

Skrevet

Hei -jeg er endelig over i 2.trimester nå :) er 12+2 idag :) kun noen dager som skiller oss :)

Skrevet

Jippi, velkommen etter Endelig!! snart mamma til 2!! :)

Skrevet

wohoo :) er 12+0 i morgen..tellenedtellened :D deilig å være ferdig med 1.trimester!! Kun det beste som gjenstår nå.. hihi..

Skrevet

Jeg er over i 2. trimester i dag! Hurra!

Skrevet

jeg er 11.6 i dag og 12 i morra:):) kjempe godt!!! hehe, har termin 5.september.

Skrevet

Så rart..Jeg har termin 4 september, og er i 13 uke? Tror det er 13+1?

Skrevet

Velkommen etter til dere andre!! :D

Skrevet

ja, d var rart.. jeg er 11+6 på babyverden men her inne så er je i uke13 i morra. men legen min regnet at je hadde termin 5.sep,og je har en syklus på 28dager. så er 12+0 i morra:)

Skrevet

Velkommen etter villemovær!! :D

Skrevet

heia quack :)

hmm... hvorfor skal du på ultralyd for tredje gang allerede nå? å hvorfor har du hørt hjerte? jeg er 12 uker på mandag, og eneste jeg har gjort er å ta ultralyd en gang. å da var det pga at jeg skulle ta abort, så fikk ikke se. har ombestemt meg nå da. blir selvfølgelig å beholde. :) men jeg bare lurer på hvorfor du får gjøre så mye arti og ikke jeg.......???

Skrevet

gikk over i går.. :)

Skrevet

Velkommen velkommen hollow3 - 1+1=4?<3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...