Gjest Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Ulikt. Eldstemann har aldri vært noe glad i skiver, men når han spiser liker han servelat, ost, egg og syltetøy. Mellomste er også glad i ost, han liker og leverpostei, prim, rødbeter og blåbærsyltetøy. Mini spiser alt tror jeg, men egg er det beste han får.
velsignet med to Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Lillegutt liker det meste han, alt fra ost, syltetøy, kjøttpålegg, smøreost, kaviar, makrell og annet fiskepålegg, leverpostei. Tror ikke jeg har opplevd at det er noe han ikke liker ennå hehe
Beiden Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Føler mine er skikkelige kresne jeg da,men er kansje ikke det(3 og 8 år) minsta liker:baconost,egg,hvitost,smelta ost på,servelat,skinke av og til brunost,thats it... Eldstemann liker,brunost,hvitost,syltetøy,egg,skinke,smelta ost,servelat,krydderost(kremost),nugatti,tja tror det var det....
erteposen + 4 Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Mine spiser alltid det samme siden minsten alltid kopierer storebror. De spiser det meste, men favoritten er kaviar, leverpostei, makrell, hummus, prim, brunost og honning. I perioder er kylling et must, men stort sett vil de ha kaviar:/
kanutteogkruttet Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Eldste min er veldig kresen. Han bruker ikke annet på skiva enn skinke-/baconost, hvitost,syltetøy eller sjokolade pålegg. Minstefrøkena spiser leverpostei,hvit- og brunost,Egg agurk,majones,syltetøy,skinke,fårepølse,kaviar....
anesam Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 prim, brunost, hvitost, egg, syltetøy, nugatti, sjokade, skinke, og leverpostei (selv om han avogtil tror han ikke liker det)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Leverpostei, syltetøy, prim, brunost, gulost, baconost, servelat, kokt skinke,.......
Honningmelon Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Eldste liker egg, leverpostei, baconost, brunost, prim, syltetøy, servelat, svartpølse, fiskepudding, makrell i tomat, kalkunkorv. Minsta liker det samme bortsett fra svartpølse og egg. Makrell i tomat og kalkunkorv er nok favoritten til begge to.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Hun spiser det meste, men for å komme med noen eksempler: Makrell i tomat, hvit og brun ost, syltetøy, prim, fiskepudding, egg, reker, rogn, leverpostei, kremost/smøreost. Agurk, tomat og paprika går ned på høykant. Hun er ikke spesielt glad i kjøtt, hverken som pålegg eller middag, men skinke og vanlig pølse går greit. Brødskive med pølse, majones og ketchup... nam!
neste*gang Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 brunost leverpostei prim... og avogtil fårepølse og absolutt ingenting annet.. (nesten så det er vanskelig det og)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Han spiser alt.. Favorittene for tiden er prim og brunost (ikke på samme skive da)...
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Eldste: Leverpostei, salami, spekepølse, spekeskinke, morr, div. syltetøy, nugatti, sjokade ( hender vi kjøper sjokoladepålegg i ny og ned for kosens del) nøkkelost, greddost, egg Mellomste: Makrell i tomat, kokt skinke, salami, div. syltetøy, brunost, nugatti, egg Minsta: Leverpostei, makrell i tomat, servelat,kokt skinke, salami, egg, baconost, blåbær og tyttebær syltetøy De liker mye forskjellig....prøver å variere endel..
<3Lykkelig<3 Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 Snuppa mi liker fiskepudding/fiskekaker, makrell i tomat, leverpostei, prim, mandarin smøreost, gulost, brunost, syltetøy osv
Blåmandag¤ Skrevet 14. februar 2009 #15 Skrevet 14. februar 2009 De liker alt mulig begge to. Egg, makrell i tomat, kjøttpålegg, kaviar,tunfisk, smøreost, fiskepudding, brunost, prim, sjokopålegg (bare eldste som får det da). Minstejenta er ikke så glad i syltetøy og brunost, bortsett fra det er hun altetende.
Vilja<3 Skrevet 14. februar 2009 #16 Skrevet 14. februar 2009 Gutten min på 2 spiser kun leverpostei, han liker brunost men spiser den bare av. Ingenting annet og har prøvd det meste. Jenta på 9 liker leverpostei, brunost,hvitost,sylte,makrell, lobnos, egg,kaviar, banan og salami
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå