Busserull Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har virkelig ikke antydninger til ømme pupper, eller pupper som vokser. Er jeg sent ute med det, eller er det flere som ikke har dette som et symptom foreløpig heller?
ifie Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har ikke det! Jeg hadde bittelitt såre brystvorter en liten stund, men hadde nok ikke merket det om jeg ikke hadde ammet litt. Jeg har en teori om at det er pga ammingen at jeg ikke har ømme pupper denne gang, men det er så sjelden - max én gang om dagen - så jeg vet ikke... Syns det er litt rart, men jeg bekymrer meg ikke Er i uke 12.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Vær glad så lenge du slipper!! Her er det så ille at jeg noen netter våkner hver gang jeg snur på meg.. *urgh*
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Signerer Alva! Et herk å ha på seg BH, og like vondt uten BH! Noen ganger frister det å bare kutte av de dumme puppene, og heller sy de på igjen når barnet er født hehe...
♥2 små gull♥ Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Jeg hadde ikke antydning til vonde pupper en eneste dag gjennom hele mitt første svangerskap. Jeg hadde heller ikke melk etter at hun ble født, så min ammekarriere ble kort. Kan nok ha en sammenheng Men nå er puppene ømme allerede i uke 6, så forhåpentligvis blir det litt mer melkeproduksjon denne gangen.
Busserull Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Så flott at dere svarer Det hadde jo vært forferdelig kjedelig om det ikke ble noe amming på meg... Hmm.. Jeg håper de enda kan bli ømme,og ihvertfall vokse litt. Det hører jo med til en graviditet. Men godt at jeg ikke trenger å være bekymret for at de ikke har forandret seg noe ihvertfall
jippi-min første! Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 jer er i uke 12 og har ikke ømme pupper..hadde det kun rundt uke 3-5,men ellers symptomfri..heldigvis (men det skaper bekymringer også)..
lykkelitenkomtilverden Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Slapp av du kommer garantert til å klare å amme-ingen sammenheng! Jeg er gravid med nr 3 og eier ikke ømme pupper. De blir større etter hvert, men ikke ømme. Er jo enegntlig bare deilig å slippe:).
EnJente_m_2Jenter Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har skrevet et innlegg om akkurat dette, sliter også med disse puppene, kunne ønske de var vondere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå