Gå til innhold

Jeg synes fortsatt det er litt stusselig å

Anbefalte innlegg

Skrevet

levere lillemor til overnatting... Hun er 2,5år og har sovet hos både mormor og farmor flere ganger, gleder seg i lang til og hiver meg omtrent ut døra når vi har kommet...

I dag skal pappa`n og jeg ut på musikal og resturant, bare kose oss vi to :o) Jeg har gledet meg lenge, og vet at alle kommer til å ha det supert. Det er bare akkurat det øyeblikket jeg går og vet at jeg ikke får sett henne før i morgen som er litt tøft.... Har aldri noe problem å levere henne for noen timer...

Akkurat nå kan jeg jo skylde på gravidhormoner, men er nok ikke det altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know the feeling. Satt og hadde skikkelig blues sist snupp på nesten 4 var på overnatting hos farmor. Leverte henne i 12-tiden lørdagen og hun kom ikke hjem før i 16-tiden på søndagen. Hele søndagen satt jeg og deppet hjemme (de var alle ute på fjelltur men min gravidkropp takler ikke sånne utfordringer). Merkelig det der - jeg hadde jo gleda meg masse til litt "fri", hihi...

Skrevet

Lurer på om jeg hadde taklet flere dager... hehe

Er jo akkurat bare i det jeg drar jeg synes det er kjipt... og når jeg har lagt meg...

sist hun var på overnatting var vi på kino, dro hjem og koste oss bare vi to. men da vi liksom var ferdig med hverandre begynte begge to "ååå, jeg savner henne sånn...."

ha ha ha

Skrevet

Hehe - vi også, lørdag ettermiddag og kveld var kjempedeilig, men da vi skulle opp og pusse tenner og gjøre oss klar for senga var det sååå rart å ikke gå inn på rommet hennes å stryke over håret og kinnet... Men da hun (endelig) kom hjem, ville hun bare flytte til farmor. Så mye for den gjensynsgleden liksom, haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...