Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Aner ikke hva han skal få.... noen tips....??
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 har ikke kjøpt noe. men han kommer tilbake fra guttetur i dag. så tenkte å lage biff til han kommer hjem. og lage det litt koselig her. han har jo med seg bilen. så jeg kommer meg ikke ut for å kjøpe noe til han
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 biffen er klar her i huset å... ikke bil selv, men skulle gjerne kjøpt en ting... veit jeg får.... så da er det kos om jg hadde hatt no til han....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 vi har aldri brydd oss om sånne dager som i dag, men vi skal på Les Miserables og resturant etterpå... Bare tilfeldig at det havnet på i dag, da jeg bestillte billetter i november var det viktigere for meg at det ikke krasjet med turnusen min... )
Koseklompen Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Har ikke kjøpt noenting.. Vi bryr oss ikke om å gjøre noe ut av valentindagen.. Har lagt inn en hilsen bare på nette da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå