Dr Mcstuffins Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Av en eller annen uforklarlig grunn har jeg hatt "masselatterbletildatter" på hjernen i går og i dag. Tom. når jeg måtte opp å amme i natt så tenkte jeg på "masselatterbletildatter". hihi.. Det er som å få en setning fra en sang på hjernen... Skjønner ikke hvorfor akkurat det nicket..husker ikke noe innlegg eller svar fra henne... hihi...
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg tenker faktisk avogtil på akkurat det nicket!! Men det er fordi hvergang jeg leser det så leser jeg i farta noe lignende "masselittabletter" eller noe. haha...
PAVEEL Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 haha, me too!!! så har jeg liksom tenkt på et nick da, men skal ikke ta det altså.... noen stønn ble til sønn(x2)+litt latter så kom en datter!
Dr Mcstuffins Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Hehe...må være noe med at det rimer tror jeg
lÅktiHaUDe Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Du jeg tenkte faktisk på å lage en tråd der dere kunne svare på hvilket nick dere synest er det festligste for min del må det da bli: MASSELATTEBLETILDATTER utrolig bra nick hihihi har tenkt på det mange ganger jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå