Gå til innhold

noen som IKKE bryr seg om valentinsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

typen er på isfiske med faren sin :) jeg har helt glemt valentinsdagen jeg hehehe.. han minnet meg på det i går.. vi har aldri brydd oss om sånne dager.. jeg blir skjemt bort når som helst heller :P hehe..

må liksom ikke en spesiell dag til for at han skal lage middag og/eller massere meg..

så da kan jo jeg ha grunn nok til å gi blaffen.. er nok verre for de som aldri får middag eller en aldri så liten oppmerksomhet i hverdagen..

da kan jeg forstå at de syns denne dagen er så viktig..

men for min del så kunne jeg ikke brydd meg mindre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre heller..

Det var gøy de første åra vi var sammen ( vi var da 14 og 16 år)..

Skrevet

Vi bryr oss egentlig ikke.

Vi skal ha barnevakt i kveld, men det er tilfeldig. Så da benytter vi sjansen til å gå på kino siden det er 6 måneder siden sist... Ikke noe valntinskinoopplegg det er snakk om:)

Skrevet

Nææææh, mannen ønsket meg faktisk en god valentine's day før han gikk på jobb i dag. Noe utover det gidder vi ikke bry oss :))

Skrevet

Nah, ikke vi heller. Vi trenger ingen spesiell grunn til å være ekstra snille og romantiske ;)

Skrevet

Næsj, bryr oss fint lite om hverken valentine's day, fars- eller morsdag.

Setter heller pris på å bli verdsatt i det daglige, med en blomsterbukett nå og da, eller annen hyggelig oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, men det var kjekt da jeg bodde i Statene

Skrevet

nei, det har lite betydning for oss.

Skrevet

Nei, her bryr vi oss fint lite om det. Var litt "spennende" da man var ung. Men nå har vi vært sammen i så mange år. Legger heller ikke noe spesielt i mors og fars dager.

Mannen i huset er forøvrig borte i helga, så jeg "feirer" dagen i dag med jentene våre.

Skrevet

Jeg synes det er noe tull, men som delvis amerikaner er det stas med kortene jeg får i posten fra venner. Synes det er litt komisk hvordan nordmenn plutselig har adoptert skikken, ikke minst at de bare har plukket med seg de negative sidene.

Skrevet

Vi bryr oss katta om valentines. Amerikansk opplegg, importert til Norge av handelsstanden for å tjene mest mulig penger.

Skrevet

Bryr oss ikke. Men det har likevel blitt tradisjon at jeg får kjælegris fra gavermedmening.no Synes det er kjempehyggelig :)

Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt av det. Synes det er litt latterlig med en dag dedikert for å vise kjæresten at man er glad i han/henne. Det teller da mer hva man gjør i hverdagen :)

Skrevet

Bryr meg ikke.

Skrevet

Vi feirer ikke denne dagen. Ser ingen grunn til det. Jeg vil heller overraske og bli overrasket ut av det blå ellers i året, ikke fordi handelsstanden og USA har "bestemt" at vi skal gjøre det.

Skrevet

Prøvde et par år men det er ikke helt en dag vi bryr oss om. Vil heller ha blomster en annen dag ;-) Nå får jeg ikke blomster superofte uansett, men jeg vil heller at han skal kjøpe fordi han hadde lyst, ikke fordi man "skal".

Skrevet

Syns det er nok med mors- og farsdag etter man har fått barn.

Valentinsdagen er noe før man har barn

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om slike merkedager. Føler det blir kunstig og tilgjort. Blir sprø av å høre hvordan noen venninner presser mennene sine til å kjøpe dyre gaver og store, dyre buketter. Og de som ikke får noe, de blir furtne....

Mannen bryr seg, dvs han bruker alle slike dager som påskudd for å gi meg gaver. (Jeg liker ikke overraskelser, derfor bruker han slike dager. Da kan jeg liksom ikke bli for overrasket om noen forstår).

Vi feirer ikke dagen, vi feirer hverdagene :) Nå er han på besøk med en kompis, og jeg slapper av alene foran dataen - slik "feirer" vi.

Skrevet

Sier at vi ikke bryr oss, hvem sin mann som kom hjem fra jobb med valentine's bamse til meg da? :o

Skrevet

Jeg har såvidt begynt å venne meg til at det gjerne dukker opp noe sjokolade om morgenen på Valentine's Day. Det gjorde det idag også. Tre svære sjokoladeplater på deling mellom Snups og meg! Han hadde kjøpt en til seg selv også....

Og ikke bare det, Snups fikk et lite hjertesmykke, og jeg fikk to eldgamle, norske bøker han hadde funnet i en bruktbutikk.

Så mye har han aldri gjort ut av Valentine's Day før, og jeg har heller aldri ventet noe. Og jeg gjør ingenting for ham heller, må jeg innrømme. Jeg jobber jo hele dagen.

Vi får ikke Valentine's Day-kort i posten, men jeg laget et lite kort til hvert av barna i barnehagen, og Snups fikk masse kort av de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...