Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært noe særlig kvalm eller spydd tidligere i svangerskapet, men har begynt nå de siste ukene. Går over i uke 36 i morgen. Nå spyr jeg morgen eller/og kveld. Ikke hver dag, men litt for ofte. Det er ikke omgangsyken, for jeg er i fin form. Jeg spyr litt, og går på jobb og fungerer godt. Er dette vanlig? Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg var sånn på slutten sist.

Stod opp, spiste frokost, kastet opp frokosten og var så fin igjen.

Er jo ganske fullt i magen nå så er jo ikke så rart.

Jeg har blitt skikkelig kvalm igjen nå på slutten og fått mye halsbrann, jordmor sier det er helt vanlig.

Skrevet

Ja, sånn var jeg og er jeg også nå.. Både i forrige svangerskap og i dette så kastet jeg opp til uke 30, så hadde jeg noen gode uker og så begynte jeg igjen. Skikkelig kvalm og elendig i form var jeg i ca. 2 uker før fødsel forrige gang (uke 38-40), denne gangen har jeg vært dårlig i en uke nå, og er bare i uke 36.... Så enten føde jeg om to uker eller så har kroppen min nok tenkt å være dårlig ut svangerskapet......!! Oh joy... Alt for barna var det noen som sa....?!?

Skrevet

Sånn hadde jeg også det i forrige svangerskap på slutten. Og kjenner at halsbrannen virkelig har tatt av igjen og da er det blitt så ille at jeg må kaste opp. Magesekken ligger i et veldig press så det er nok veldig vanlig. Jeg kaster opp om natten, er mest plaget da.

Det kan jo være hormonellt også. Er jo mye som skjer rett før fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...