Kari-mor :) Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Vi har i dag et hts og et akta graco, men må kjøpe et til babyen når den kommer. Har volvo v70, har dere et sete å anbefale så det ikke blir så trangt?Burde vi kjøpe med base? Hvilken bil har dere?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Acta graco til han på 9mnd`er, acta graco duo ellerno bakovervendt til mellomste på 2 og brio(snudde den forovervendt når han blei 4) til 4-åringen i forsetet. Jeg og mannen bytter på å kjøre og sitte baki =P Ønsker meg ny bil, ja...!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg kjører skoda octavia og har plass til maxi cosi med base, acta graco cosmic fremovervendt som beltestol og hts besafe eller hva den heter i min bil. Har og plass til maxi cosien uten base, acta graco cosmicen bakovervendt i midten og maxi cosi rodien fremovervendt. Men det er jo litt trangt da. Sambo har caravelle og der er det bedre plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå