Gå til innhold

Jeg som meldte søsteren min til nav for trygdesvindel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva Nav gjorde? Tok en tlf, spurte om hun bodde med barnefare. Hun sa nei, og stønadene fortsetter som før. Selv om jeg hadde lagt ved mye "bevis" i brevet, brev fra huseieren om at hun ikke bor på påstått adresse, utdrag fra en nett side hvor hun forteller om det herlige familielivet, og div. Og hun kunne triumferende fortelle på tlf om at meldingen min ikke nådde frem, og at hun ville fortsette og ta imot så lenge de ga. jaja, nå er det vel opp til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, den dagen forholdet virkelig ryker, så har hun ikke rett på støtte. Hva da?

Det er det mest idiotiske en gjør, dette. For da tar en imot penger når en ikke trenger det, og den dagen en virkelig trenger dem, så får en ingenting.

En lager ris til egen bak.....

NAV er likevel gjort obs på henne, så hun skal ikke tråkke mye feil nå.

Skrevet

Får en dust søster du er ,glad du ikke er min søster !

Skrevet

Du har tydligvis ikke fått med deg historien. Gjorde det fordi jeg oppriktig var redd for at hun ville bli straffeforfulgt pga trygdesvindel. Spilte med helt åpne kort, og sa ifra at hun kunne ordne opp selv. Hun har mottat i lang tid nå, og jeg vet hun ville bli meldt av andre hvis ikke jeg gjorde det. Og i brevet til Nav skylte jeg på hennes "uvitenhet" nettop for å verne henne. Hun er knapt 20 år, har 5 advokater på 5 forskjellige saker etter seg. Og ekspert til å skaffe seg uvenner. Så nei, den der tar jeg rett og slett ikke imot. Jeg er en god søster, en søster som stiller opp, vil hennes beste og forsøker og verne om henne. Hun har dessverre ikke mange andre.

Skrevet

synest du gjorde rett i å melde henne- du gjør henne en bjørnetjeneste ved å ikke gjøre det. uansett er det forkastelig å ikke melde fra om slikt!

jeg meldte en familie engang pga rusmisbruk. vet ikke engang om de skjekket opp i det men ingenting skjedde iallefall-- de har 2 barn somlider under det!

systemet beskytter foreldrene mer enn ungene- og det er fryktelig!

Skrevet

klokt gjort. Veldig bra. Tenk på andre som faktisk har behov for støtte men får ikke for bufsjettet er tomt pga svindel. Min bror har gjort det samme og han ble tatt.

Må gjøre noe FØR de får straff, fengsel straff kanskje.

Skrevet

"Får" en dust søster du er... Det der var et veldig fårete innlegg, 10.28.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...