@melie Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Det høres kanskje dumt ut, men jeg har endelig fått et seriøst svar ut av min samboer! Vi har vært sammen i 5 1/2 år, og hver gang jeg har nevnt barn, har han bare spøkt det bort.. Sagt at det blir ikke enda osv.. Har aldri kommet med noe konkret liksom.. Jeg har likosm tenkt at det ikke hjelper å mase, men forrige dagen måtte jeg bare nevne noe igjen! Jeg tar en videreutdanning nå, og skal søke meg inn på siste året som begynner til høsten. Jeg sa til sambo at jeg hadde lyst til å bli gravid i løpet av det siste semesteret, og spurte om han var fremmed for tanken. Det var han ikke!! FØRSTE gang jeg har fått noe som helst å forholde meg til!! Så om et år er jeg kanskje prøver!! (Et år er jo ganske lenge men...) Men nå er jeg selvsagt redd for å ikke komme inn på skolen.. For da blir det vel utsatt enda et år.. Æsj... Håper på det beste!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Grattis! Jeg kjenner igjen følelsen. Krysser fingrene for at du kommer inn, og at det ordner seg med bebis i 2010!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå