Gå til innhold

Sex = no way!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har mistet HELT sexlysten??

Er gravid i uke 15 nå og har ikke hatt lyst på sex siden eg vart gravid. Tror eg kan telle på en hånd de gangene det har skjedd!

Stakkars sambo...hihi!

Men eg har fått helt avsmak på det!

Klarer nesten ikke tanken på det en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, skjønner så godt hva du mener.. jeg var så heller ikke av den typen som var kåt heile tiden før jeg ble gravid, men mye mer enn jeg er nå.. har ikke lyst i heile tatt.. er i uke 13 jeg nå, men håpe da at sexlysten vender sterkt tilbake snart...

har vert og er en del kvalm, så kan ha noe med det å gjøre også da..

er du mye kvalm?

Skrevet

Jeg mistet helt sex-lysten. Er nå i uke 24+6 og har fremdeles ikke fått den tilbake.

Får håpe den kommer snart :)

Skrevet

hihi...jeg er helt omvendt!! Klar som et egg hver dag!!Lurer på hvordan dette skal gå når magen blir større:-)

Skrevet

JA har vert mye kvalm, men nå kaster eg opp bare 1 gang om dagen. Men eg har så vondt nederst i magen, så øm og støl og har vondt i magen lenge etter vi har hatt! Er liksom ikke godt før, når eller etterpå...så det blir bare ett ork med hele greiene....Sukk...

Skrevet

I første svangerskap var jeg helt sexgal, fikk aldri nok. Men da ville ikke sambo pga var redd for å skade den i magen, magen var stor osv.

Nå, i andre svangerskap, er det han som vil og jeg vil ikke! Får ikke til å ha han oppå meg, så blir fra siden og mye kløning og ikke så godt.. Og det er jeg som synes det er ekkelt med tanke på babyen i magen, da jeg kjenner den der inne..

Men er blitt litt bedre nå enn tidligere i svangerskapet, er 21 uker nå, og er ikke heelt avhold lenger :-)

Skrevet

hehe....eg vil ha sex hele tiden jeg:-Ddet går ikke en dag uten....

Tror samboer min er veldig fornøyd med det.Håper jeg beholder denne sex lysten en god stund til.Håper Du snart får den igjen også;-)

Skrevet

hehe.. merkeligt at man opplever dette så veldig forskjelligt.. men deiligt for dere som ikke får nok da=) og deiligt for mannen:D min mann er temmelig lei tror jeg, men han skjønner at det ikke er noe godt til meg da, når jeg kaster opp så mye..

men får håpe at lysten kjem tilbake snart for alle os som sliter =)

Skrevet

JA vi få krysse fingrene for oss og håpe på det beste:)

Skrevet

Sex??? vil ikke bli rørt på en gang:(... stakkars mannen min som ikke engang får kose med meg! Var sånn forrige gang også, hadde vel en håndfull ganger med sex i løpet av hele svangerskapet, så er rimelig imponert over gubben som nesten ikke klaga i det hele tatt:)

Håper ikke det blir like ille denne gangen, men ser ikke verre ut... (er 16+2)... sex frister ikke i det hele tatt!! Men drømmer om sex nesten hver natt:p..... helt skrudd;)

Ja, det er merkelig hvordan vi reagerer forskjellig;)

Skrevet

hmmm...hva da?? Den har jeg ikke sett...

Har rett og slett ikke lyst, han får sympatisex da. Sist gang fikk jeg så jæ**** med kynnere etterpå at det gjorde vondt å tisse...

Men jeg håper den melder seg snart, får jo dårlig samvittighet. Drømmer ganske mye rart da....

Skrevet

Jeg kjenner bra at man kan miste sexlyst...men, det er flott at mannen deres er snille og forstå bra hele situasjonen...

Men, jeg har mye sexlyst på denne tiden....hihihihi....kunne ha sex hver dag hvis mannen min hadde samme lyst som meg...:-))

Han sier jeg er en veldig sexy gravid "jente"...<3<3<3<3<3<3

Skrevet

kan ikke si at det er noe bedre med det motsatte!! Har veldig lyst hver kveld, og kjæresten har jeg ikke sett siden 6januar siden han er i militæret!! =) Så er VELDIG GLAD for at han kommer hjem på perm på fredag ;-) Hihi...

Skrevet

Må si meg helt enig med deg.Orker ikke tanken.Og vil ikke at han tar på meg når jeg vet hva han vil.Kjenner jeg blir sinna.Prøver og ikke vise det da.Uff a meg.Ikke lett dette her.Syns liksom alt blir tungvint og vanskelig og lite tilfeldig.Kan jo ikke akkurat kaste seg rundt i senga.(Jeg er 28 uker)Dere som har sex hvordan gjør dere det?Skjønner ikke at dere klarer men vil gjerne ha noen tips så gubben kan bli litt tlfredsstilt.Uff har konstant dårlig samvittighet:(Takker for alle svar.

Skrevet

hummm...første 12 ukene, hadde jeg ikke lyst i det hele tatt (rett å slett så sliten at jeg ikke orket tanken engang)...var helt sexgal første svangerskap, tenkte på sex hele tiden,haha....men begynner heldigvis å få lysten tilbake....

syns faktisk jeg blir i bedre humør...føler meg også bedre når jeg har fått sex, skal bli flinkere til å prøve å sjarmere kjæresten....tror man får mer lyst hvis man gjør det litt i ni og ne....jo mer jeg gjør det jo mer lyst får jeg på det liksom...sunt mer endorfiner...hahha....

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som har slitt med manglende sexlyst de første 12 ukene. Er i uke 14 nå, og føler at det begynner å bli litt bedre. Men når man er kvalm hele døgnet, så er det ikke rart at vi ikke har lyst.

Hadde sex i dag tidlig, og det var veldig godt. Virket som om kvalmen avtok umiddelbart! Min kjære har heldigvis vært veldig tålmodig med meg også. Det er godt at de forstår oss :)

Skrevet

Har totalt mistet lysten jeg, og mannen er sur og lite forståelsefull syns jeg. Blir faktisk deprimert av det. Har hele tiden dårlig samvittighet for at vi ikke har sex, han har sååå lyst men det har ikke jeg. Sympati sex er jeg helt i mot, det kan ødelegge sex-livet senere.

Så her er det dårlig stemning om dagan :-(

Skrevet

Kjenner meg godt igjen her. Orker ikke å bli tattpå, da hjelper det fint lite med en klåete kjærste, som vil kost å ta på meg hele tiden. Lurer på hvordan dette skal gå.

Skrevet

Ja det er ikke enkelt det der! Eg bare ler av sambo når han sitter å klager å syter over at han ikke har fått seg noe på SÅ lenge. Men når han er fyllasyk og har vert syk, da har eg spurt han flere ganger om vi skal ha sex, men da orker han ikke for han ikke er helt i form. Så da har eg sagt, ja nå kan du se hvordan eg har det!!! Så han er blitt mer og mer forståelsesfull...hehe:) Men klart det er kjipt for begge parter!

Skrevet

ja, det er virkelig rart med den lysta.. har jo heller ikke lyst i heile tatt men drømer også om det hver natt.. heilt forskrudd oppe i hode eller.. jeg synes i hvertfald at det er lidt rart..

men håper det gir seg når kvalmen gir seg.. =)

Skrevet

Vet dere, jeg syns ikke vi skal ha dårlig samvittighet fordi vi ikke vil ha sex for tida:) ! Jeg har snakket ordentlig med gubben min, fortalt akkurat hvordan jeg føler det og at det har ingenting med han å gjøre. Vi må slite med det svangerskapet gir oss av all verdens plager, så han må kunne klare å slite med høyre, eller venstre, hånda en stund fremover:) ! Blir han sint og sur får det være hannes problem:)!

men kanskje vi skal heller bli flinke til å vise han at han fremdeles er viktig på andre måter enn sex? Det må i hvertfall jeg bli flinkere til!

Det kommer noe godt ut av dette, så skyv den dårlige samvittigheta til side og heller nyt svangerskapet:)! Det gjør jeg:)

Skrevet

er like sex klar som alltid egentlig:P

sånn var jeg med nr 1 også... blir sinna hvis jeg ikke får meg noe.. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...