Gå til innhold

To tette, må ha tvillingvogn/søskenvogn - Flere? Noen med erfaring?


Idun<3tosmå<3

Anbefalte innlegg

Husker fra sist graviditet med min første, klødde meg jo gul og blå for å finne ut av barnevognjungelen, jaggu ikke enkelt. Men veldig kjekt også!

Når den lille kommer ut i oktober vil jenta mi være 1 år og 4 mnd. Eller 16 mnd som folk også sier.

Så da vil hun jo ha behov for vogn ei god stund til.

Har sett litt på Phil and Teds sine vogner og tror jeg liker dem:) Men de har jo fire ulike vogner tror jeg, så er vel best å se på i butikken.

 

Noen andre som har begynt å tenkt på dette? Hehe, er vel litt tidlig, men det er jo så kjekt dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det også 16 mnd mellom mine små (har også ei jente fra før), og vi trenger dermed søskenvogn. Vi ønsker oss en så liten og nett som mulig, ønsker ikke et "stort flak" å trille på. Phil and Teds sine ser superkjekke ut, tror kanskje det blir en sånn, men syns minstemann blir litt stuet bort i de da... Hadde vært gøy å høre fra noen som erfaringer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at jeg må ha det jeg også selvom det blir 21 mnd her., tenkte jeg skulle vente å se hvor stort behov det blir for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, var ikke mange erfaringer her nei..

Tror vi skal ut å prøve vogna neste uke! Tar med meg lillejenta så da ser vi jo litt om hun også liker vogna.

Da jeg er mye alene så er jeg avhengig av en lett vogn, også må den jo få plass i bilen også, har desverre ikke stasjonsvogn.

Så jeg kan rapportere når vi har litt erfaring fra butikken i allefall!!

 

Gleder meg faktisk til å starte på vognjakt igjen:) Gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...