Gå til innhold

positiv test valentines dag :)


ninjo skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Termin 26 okt. Så blir med her:) Gravid med nr to. Hva er odsen for at det skal gå bra denne gangen også? noen som veit om det er lett å miste med andre mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like liten sjans for det som ellers. Prøv å ikke tenk på det da! Du er gravid!!! :) Gratulerer! Tenk heller på det positive!

 

Her inne virker det bare som det er så normalt fordi de som opplever det prater om det! Skulle ønske det var et eget forum for dette og at det ble brukt. Alt for mange som går rundt og er unødig bekymret!

 

Lykke til videre på ferden, du skal nok se at i oktober blir vi begge tobarnsmødre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempe svar, senket skuldrene tre meter ;) rart, men er mere urolig nå enn sist gang. Skal blokere slike tanker. Og ening med deg om at det burde være ett eget forum for slike dårlige opplevelser. Lykke til videre du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Snakk om valentins pakkesang :D

Der er egne forumer for oss som har vært uheldige før. men det er vel det at vi vil lære å kjenne hverandre her inne også....

Selv om jeg forteller om min uflaks prøver jeg jo å fokusere på positive ting!

Og,ja,jeg er mye mer bekymret nå...Første svangerskap kunne jo iiingenting gå galt,da var alt bare spennende...

Kanskje vi bekymrer oss mer nå fordi vi vet hvilke undere vi venter?

 

Det er greit å ikke fokusere på kjipe ting, heller på at alt skal gå brillebra. Det er mye gøyere ( selv om jeg er en vanskelig pessimist om dagen ;P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det der at man er mer pessimist nå. selv har jeg tatt 3 tester på tre dager, for å være sikker på at den er positiv. men nå begynner jeg å tro sikkert. =))syns i grunn jeg kjenner igjen symptomene jeg hadde sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...