Gå til innhold

Smertehelvete (ang. amming)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Sønnen min har blitt 11 måneder, og jeg har ammet han hver dag. :) Har slitt utrolig mye med sopp (trøske), og gikk på mycostatin i mange måneder når sønnen min var 2- 5 måneder. Fikk igjen sopp (legen sa det var ikke tvil) i desember. Begynte først på canesten, brukte den i over en måned. Hjalp ikke. Så prøvde jeg flytende mycostatin i noen uker, men det hjalp heller ikke. Startet nylig med diflucan tabletter etter ammehjelpen sitt råd, og var så glad da jeg ammet i dag tidlig (kl 6.00), for jeg følte det gikk så bra. Men når det hadde gått et kvarter startet smertene. Noe så j.... vondt. Føler at det er verre enn noen gang.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver innlegget. Kanskje jeg ønsker trøst? Vil gjerne høre fra noen som har slitt med det samme. Kanskje noen har prøvd Diflucan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...