Gå til innhold

Fikk kake i tips :D

Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med flere kunder om dagen, og i dag kom jammen santen en av dem med en stooooor nylaget hjemmelaget gulrotkake med dobbelt fyll til meg.... Er det mulig? :D Namnamnam. Flinke snille kunden som kommer med kake som tips! Han hadde vært så rastløs før han fikk time hos meg at han bare måtte bake noe ;P

Måtte bare dele den glade lille episoden ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig og nam nam......

Det var jo orginalt :o)

Skrevet

Nam! Hadde du vært naboen min, så hadde jeg tatt kaffibesøket der idag, hehe.

Så hyggelig av kunden å vise at han setter pris på deg :)

Skrevet

Næmen, er du her igjen? :-) Så deilig med kake da! Mmmm... fikk lyst på jeg også. Går det bra med veslejenta?

Skrevet

Hei igjen*vinker* ;)

Ja,jeg ble jo kjempeglad da han kom med kake ;P Og svigerfamilien ble veldig fornøyd med at jeg tok med resten på lunsjen i dag. Det som var igjen etter at kollegaene mine hadde fått så mye de orket vel og merke ;P

Hei Alva...Joda, jeg gjør et nytt tappert forsøk. Mistet 3 ganger på rappen nå, men for det fjerde skal det skje,er det ikke det de sier?

Kan ikke annet enn å prøve, vil jo så gjerne ha et barn til.

Prinsessen har det kjempefint, hun skal overnatte hos mormoren sin i dag. 2 1/2 år har hun blitt og snakker som en foss og veslevoksner seg hele tiden . Når hun da ikke synger ;)

Hvordan går det med deg? :)

Skrevet

Så kjekt at hun vokser fint til :-) Høres veldig søt ut, livlig og munter.

Håper spiren klorer seg fast hos deg snart da, må være veldig vondt å miste igjen og igjen. Jeg har "bare" mistet en gang, og det var helt forferdelig synes jeg. Masse lykke til!!!

Jeg har det fint. Tenkte jeg var ferdig med babyer og plutselig var jeg visst ikke det likevel... Begynner på uke 16 med nr 4 nå. Litt skummelt for å være ærlig, klarer ikke helt å venne meg til tanken på 4 små (gutter?), hvordan skal jeg få tid liksom? ;-) På toppen av alt har vi kjøpt tomt i Åsae og skal igang med å bygge etterhvert. Skal bli godt å komme "hjem" igjen, vi gleder oss veldig til det.

Du får hilse kjente om du møter noen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...