Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 *Ler* Jeg husker da jeg gikk med prinsessen min i magen, da var jeg helt tøysete trøtt.... Og nå er jeg det igjen gett...Ikke litt småtrøtt på kvelden, men heller legge seg litt over ti- trøtt. Og jeg er så B-menneske at jeg like gjerne kunne vært Å! Gubben var på fest i kveld og jeg skulle kose meg med litt WoW (fantasyspill over nett,- ikke prøv det,du blir avhengig alene.... Men jeg fikk ikke logget meg på en gang før jeg lusket bort på sofaen og sovnet...Heldigvis kan man si, for gubben hadde glemt nøklene sine her hjemme og hadde ikke kommet inn ellers Dette visste jeg ikke da jeg sofaet meg... Hvis det er lov å håpe på at dette svangerskapet skal gå rett vei, så må jo sterke symptomer i forhold til ekstrem tretthet, veldig ømme bryst og lette kvelmefornemmelse ved røykelukt bl.a. være en god indikasjon på at alt er som det skal ihvertfall....... *Kryyysse fingrene*
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Det høres veldig positivt ut med ekstrem trøtthet;-) min erfaring er hvertfall at sterke symptomer er et godt tegn...heldigvis har kvalmen gått over hos meg( litt uggen innimellom), og jeg har vært på tidlig ul hvor alt var iorden;-) regner med at du blir veldig nøye fulgt opp denne gangen? husker forrige svangerskap som ikke endte bra, da var jeg jo veldig bekymret underveis og hadde en dårlig følelse hele veien.. denne gangen har jeg vært for sliten og kvalm til å bruke energi på bekymringer..og i det hele tatt hatt en god følelse;-) krysser fingrene for at vi sees inne på 2.tri om noen mnd;-)))
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Da jeg gikk med Isa hadde jeg få symptomer, men var supertrøtt. Ikke kvalm en dag heldigvis.Det er jeg ikke nå heller, bortsett fra røykelukt..Usj (Rart siden jeg røykte selv i 20 år før jeg sluttet da jeg ble gravid første gangen...) Jeg har ikke fått noen beskjed om nærmere oppfølging i grunnen... Håper jo på det, men vi får se. Har fått henvendelse til en spesialist, så vi får se om oppfølgingen kommer der? Jeg håper jo vi sees på 2. trimester,vennen, men jeg prøver å holde meg realist.... 4. runde dette. Riktignok er 4 lykketallet mitt og gubbens, men vi får se ... Kos deg innpå 2. tri!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Legge seg kl.22? åå.. hadde det enda vært så vel. Når kl er rundt 18.30, så er jeg helt klar for senga jeg.. men klarer som regel å holde ut litt lenger da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå