Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece Ser ikke så gammel ut, denne karen. Mere som en storebror enn far til den lille jenten. "Whats financially?" spør han, når han blir spurt i videoen hva de skal gjøre finansielt for å klare seg, nå som de har en baby å ta seg av. Han må nok holde seg på skolebenken noen år til, ja. Men all ære for at de tar seg av barnet. Håper de klarer det, og har fornuftig hjelp. De er jo bare barn selv. Begge to.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Ja de ønsket seg visstnok barn... Ikke det mest fornuftige jeg har hørt, men håper det går bra med dem allikevel...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 heh nå ble jeg helt satt ut. hehe trodde ikke utstyret på en 13 åring fungerte så godt enda..hmm.. satse på at de får masse støtte =) selvom det kanskje ikke er en drømme situasjon,så..kan det jo gå..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 'Ja de ønsket seg visstnok barn... ' barnet var ikke planlagt da, de ønsket bare ikke å ta abort. de står de ønsket barnet, ikke barn btw englands yngste pappa var 12
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Jeg er litt overrasket over de to jeg. Det er jo den søte lille gutten (som ALDRI burde blitt pappa ennå) og den grufullt stygge jenta. Stakkars dem alle tre egentlig. Får barne håpe de klarer å ta godt vare på den lille skjønne jenta de har fått....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Oi.. han så ut som han var 7 år.. stakkars søte små!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2238252.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå