Bortskjemte Prinsesse Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 er folkene blitt merkeligere, eller har bare modde blitt apatisk? måtte se innom ris og ros siden, og det foregår visst mye rart som ikek skal være på et nettforum... da jeg brukte å være på dibb, så ble man kastet ut bare men nevnte ordet "kosepose", men nå får slipper man visst unna mord her!!! er jordmor siri død eller?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Er du game lenej? koeepoe?=)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 jeg er den gamle lenej, den nye lenej, jeg er bare lenej. den originale. men jeg syr ikek koseposer lengre.. jeg er blitt tobarnsmor, og har ikke tid til sånt lengre... med en 2 åring, og en klump på 5 uker, så har man knapt tid å dusje...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Da må jeg ta extra godt vare på de to jeg har! Men seriøst, har du også fått en til? Jeg må virkelig ha gått glipp av noe, for jeg kan ikke huske å ha sett at du var gravid engang! Gratulerer da=) Merkelig egenylig, for her blir minsten 5uker i dag=D.... hehe,men var ikke så aktiv på bim denne gangen da...
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 jeg husker deg veldig godt :) når fikk du? gratulerer! jeg har ikke vært på dib jeg... bare klarer å rote meg innpå her nå,... lillebror kom 3 jan her. da ble mini storebror :)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2009 oj! lillebror er jo 6 uker da! idag!! (lørdag)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Så gøy=) Takk! Her kom lillesøster den 10.jan, så hun er akkurat en uke mindre=) Har vært vekke fra bim/dim en god stund selv, men nå er jeg tilbake, så lenge det varer... Plutselig løper begge rundt, og jeg har såvidt tid til å betale regninger;-)
erteposen + 4 Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Det har jo vært sånn i perioder før, i alle fall de seks årene jeg periodevis er innom bim og dib:) Tror de mister motet jeg..he, he..På skravle er det ikke noe problem, men akkurat det med kjøp og salg har tatt litt av her inne gitt. Koseposer og produkt en lager selv er en ting, men en blir så innmari lei av det andre gnålet. Gratulerer med barn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå