Elin1980 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er det flere som har det sann? Jeg sliter med dette spesielt om kvelden og på morgenen..Jeg blir så nummen at det gjør vondt og trykke på datan, trykke tannkrem ut av tuben eller rett og slett ta av dass papir for og tørke meg...Vondt er det Når det sies så har jeg vann i hendene til tider, rart og bare få det på hendene )) Mye rart vi skal igjennom gitt...
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Det er ødemene (vannet) som gjør at det blir vondt.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Åja, jeg sliter også med det der. Hvis du har det sånn at en eller flere fingre sovner bort også, så har du antakelig det samme som meg (og mange andre gravide): carpal tunnellsyndrom. Det er helt ufarlig (men kan være svært ubehagelig ja), og det går over etter fødselen. Du kan lese om det her, f.eks: http://www.babyverden.notemplatesQApage____3179.aspx Eller bare kjøre et søk på Google, så finner du masse info. Du er iallfall ikke alene om det, det kan du være trygg på. Men det kan absolutt være innmari plagsomt. Selv har jeg hatt bekkenløsningsplager siden tidlig i svangerskapet, men jeg syns faktisk at dette ct-syndromet er mer plagsomt... (for meg personlig, for å understreke det)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 jeg har cp og må si at det er blitt mer enn bare plagsomt...men det verker no helt sykt hos meg på nettene og tar jeg på armen eller strekker på fingrene så blir det sinnsykt verk og tårene presser på. men nå har jeg termin i dag da.. men hadde det m siste og det var mest ubehagelig...ikke sånn som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå