Monajenten Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har en diamantring (med sertifikat) som har 36 bittesmå diamanter. Men den ene har falt av og jeg aner jo ikke hvor den er. Bare oppdaget plutselig at det manglet en. Får jeg ny da? Jeg mener, diamantene skal vel ikke falle ut??
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Om den er forholdsvis ny så bør du kreve en ny ring eller å få satt inn en diamant uten å betale for den. Men desverre er det jo slik at gullsmedene har ingen garanti for at du ikke har "fisket den ut" og smeltet den i ett annet smykke f.eks, for å "tjene" en ekstra diamant. (IKKE AT JEG TROR DU HAR GJORT DET) Men har jobbet i gullsmed og vet hvordan systemet fungerer! Sørgelig men sant : ( Håper det ordner seg, ufattelig trist og miste stener i ringene!
Monajenten Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Åh såpass ja, det tenkte jeg ikke på en gang. Ikke det at jeg aner hvordan jeg skulle ha fått den ut, hehe;-) Den er ganske ny ja, fire mnd ca. Så syns jo det er litt gale.
~Milly~ Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Da bør du absolutt levere den tilbake! Hadde det vært hos oss hadde du fått ny ring. Men husk å ta med sertifikatet! =)
Monajenten Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Takk for svar augustprinsesse!! Da skal jeg levere den inn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå