Babyfacepsycho Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Har noe jeg sårt skulle ha fått sjekket der, men får ikke laget meg profil siden jeg ikke har norsk mobil lenger. Har jo flyttet til sverige. Noen måte og få ordnet det på uten norsk mobil?
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Niks, man må visst ha norsk mobil. Har en kompis i England som heller ikke fikk ordnet seg profil der..
Babyfacepsycho Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 hmm.. det var jo utrolig dumt. Var noe jeg virkelig skulle ha fått lest. Får se om jeg får "lånt" meg en profil eller enda bedre et mobil nr imorgen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå