Gå til innhold

Hvor mye kynnere er ok - uke 32-33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå andregangs og har mer kynnerer i dette svangerskapet. I går kveld kom kynnerne tett i tett og de var vonde i selve magen og ned i skjeden. Holdt på slik i halvannen time før jeg bikket i seng. I natt har det vekslet på med kynnere (ikke så vonde) og ville protester fra en irritert baby. Har sovet elendig og er helt støl i magen. Har hatt en del kynnere gjennom dagen i dag også, både vonde og "vanlige".

Hvor mye kynnere er ok nå og hva ligger i begrepet at de ikke skal gjøre vondt? Er jo 2mnd igjen til termin og gutten bør helst holde seg der inne i minst 5 uker til. Blir litt bekymret og usikker på hva som er normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sendt til føden av akkurat det du beskriver, for å sjekke at takene ikke hadde hatt noen effekt der nede.. Mulig min JM er litt "hysterisk", men både hun og de på føden mente jeg måtte komme rett tilbake om det skjedde igjen.. Ble sykemeldt etter dette også..

Skrevet

Jeg har akkurat vært på sykehus pga premature rier,i uke 29-30, og det føltes som dette blir beskrevet som.. Jeg ville ringt føden så de får sjekka deg!

Skrevet

Takk for svar!

Det har roet seg ned litt her, men alt i alt er det mer kynnere enn tidligere. Ikke så mange av dem som gjør vondt nedover. Synes det er sånn som det var de siste 2 ukene sist! Får vel prøve å roe helt ned og ta kontakt for sjekk hvis det blir mye vonde kynnere. Ikke helt enkelt å roe ned med sjuk mann og pjusk halvannetåring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...