Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 tegn på modning. Har mensmurringer i korsyggen daglig, enkelte dager kommer det takvis, kjennes ut som en liten eksplosjon som starter i ryggen og slutter foran i magen. Har av og til skytende stikkende smerter ned mot underlivet. Har også en del svake mensmurrende smerter i magen om dagen. Etter skikkelig aktivitet med murringer må jeg på do og gjøre nr 2, vet ikke om det har en sammenheng, men har løs avf. Jeg begynner og bli ganske så sliten av dette og lurer på hvor lenge man kan gå med det før en eventuell fødsel starter? Eventuelt kan det gi seg? Enkelte dager er verre enn andre. Er bare i uke 28.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Det der er tegn på at du har et normalt svangerskap, ikke at du skal føde når som helst. Kan belage deg på å gå slik til du er 40-42 uker.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Det syns jeg høres skremmende ut :s Hehe For når jeg får de takene i ryggen blir kjempe sliten etterpå. For det kan holde på 1-3 timer før det gir seg. HI Men takk for svar..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Du får trøste deg meg at det er andre som har langt større plager som er like normale.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Ja jeg er fullstendig klar over at det alltid noen som har mer plager enn andre. Slik er det bare. Nå er det slik at jeg vet hvordan det er og ha plager som ikke er så normale, siden dette er mitt andre svangerskap med svangerskapsforgifning, men foreløbig så er det mild form for svangerskapsforgiftning og jeg er heldig som får ekstra kontroller. Men nå var det den ekstra normale ''plagen'' jeg har fått som bekymrer meg, har lest at det er tegn på modning og jeg vil ikke risikere og føde for tidlig. Men takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå