mammamammamammamor Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 sliten, lei og gravid, om noen månder kommer eg til å se ut som en dom hva for fjerde gang på fem år. er så skit lei, lei mmannen min, lei huset mitt, lei husarbeid, lei klesvask, lei bleier og oversvømte søppelspann, lei av å vere kvalm og trøtt og bare lei. har lyst te å kasta gubben på dør, han er her ikke når eg trenger han. eg vill bare sove. sove ei hel helg og gjerne våkne opp og det var bare en drøm at eg var gravid. men så gleder eg meg litt og
mamma til søte små Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Eg er ikkje gravid, men eg og er leeeeeeeeei:p Men det er mest pga sambuaren min jobba vekke nesten kvar veke.. E vist viktigare å jobbe enn å være heime me oss, eller gi meg litt fri. Har såååå lyst å sove masse!!!! E trøtt 24/7
mammamammamammamor Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 her er det viktigere å drikke enn å ha en kveld m meg. blir så lei meg, nett som noen kjører kniver gjennom hjertet mitt
mamma til søte små Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Uff, ja det skjønna eg. Heldigvis drikke ikkje min så ofte, faktisk veldig sjelden. Kan ta seg en boks øl en gang i mnd kanskje:p Men jobben går foran oss, å det er no egentlig gale nok. For han tjena jo faktisk ikkje sååå masse at det er verdt å være vekke så masse. Men han er jo mannfolk:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå