Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Blitt ganske intenst de siste kveldene. På grensen til å være menssmerter i magen og korsryggen.. Lurer så på hva dette betyr...?
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Ring jordmor og få en sjekk. Bedre enn å gå å lure. Kan hende livmoren trener seg til fødsel. At det er noe slags kynnere.. Men kan jo hende det også er noe på gang. Fødte selv i uke 37, men gutten min var stor og helt klar til å komme ut fikk jeg beskjed om, så det går nok bra uansett =)
♥ Notie♥ Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har også hatt det sånn de tre-fire siste nettene, kjennes som kraftige menssmerter, men de kommer ikke i "tak", er ganske konstante. Har søkt litt rundt på nettet og det virker som om dette er ganske vanlig og bare livmormunnen som så smått begynner å modnes. Jeg er 37+5 nå!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Å det hadde vært herlig.. om det begynner å modnes litt. Men en skal vel ikke gå å håpe på fødsel før eller ved termin allikevel, så lenge man er førstegangs... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå