Ajam Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er tyn, men trener hardt for å stramme opp kroppen. Tenkte jeg skulle belønne meg selv med en smertefull tatoo Vel, lyst til å tatooere min datters navn, så spørsmålet er: Er det finest over hoftebenet forran, eller nederst på ene siden av ryggen? Tenker da hoften bak.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Dersom du vil ha flere barn ville jeg tatt bak. Jeg har en forran og den har forandret utseendet sitt kan man trygt si etter to svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå