♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Melder meg sakte og forsiktig inn her sammen med dere:o) Fikk på morsdagen min aller første positive graviditetstest etter 3 års prøving. Sluttet på prevensjon i februar for tre år siden. Og siden da har vi vært gjennom 2 icsi forsøk og et fryseforsøk. Vi lyktes nå endelig på fårt andre icsi ferskt forsøk, fikk satt inn et 8 delt egg 30.Januar. Så da er jeg vell rundt 4 uker på vei?? Jeg kan ikke helt tro dette, testet tidlig, 9 dager etter innsett. men tok den 4. testen i dag- ikke av morgenurinen og den lyste kjempeklar positiv. Så da har vell hCG hormonet økt mye:o) Er så glad om dagene med det har enda ikke gått opp for meg. Det er så uvirkelig. Men veien er enda lang, har en kromosomfeil slik at vi skal ta fostervannsprøve mellom uke 10 og 12 engang. Hvis vi kommer så langt:o) Dette er så spennende:o)
*toppris* Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 grattulerer og lykke til videre på veien:) velkommen skal du være:)
Veslemus Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Gratulerer og masse lykke til! Velkommen hit )
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Gratulere og masse lykke til Bea..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Gratulerer! Sender varme valentine-tanker! Et tips til deg, er å ikke lese alle de triste trådene før du er i uke 8-9 eller noe. Kan være vanskelig for mange. Du trenger glede og gode tanker nå, ikke negative tanker ;-)
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Gratulerer! Jeg tar et forsiktig skritt inn hit jeg også. Fikk positiv test i dag to dager etter ikm, så får bare håpe at spiren klamrer seg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå