nea80 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Har gått i en lykkeboble i dag, etter endelig positiv test i dag tidlig. Har vært litt enspora i tankegangen for å si det sånn - og vil gjerne finne ut av ALT med en gang! Før jeg ble en prøver for 4 måneder siden, trodde jeg at dette med "hvor langt man er på vei" var grei skuring å finne ut av. Er det sånn at når man snakker om hvor langt man er kommet kun snakker om mors antall uker? Jeg er i min 5.uke nå. Ikke bare-bare... Lykkelig!!!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Om det er snakk om barnets uke, så står det nettopp det; "barnets uke". Når man snakker om uker snakker man som regel om mors uke Gratulerer og lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer så mye med positiv test og velkommen inn til oss på 1 trimester =) Her er det bare å spørre om alt du lurer på, disse BIM jentene er helt fantastiske med å svare, komme med gode råd og tips og erfaringer! Jeg trives veldig godt her inne og har hengt her inne i perioder siden 2005. Jeg er forresten andregangs - har en datter på 3 år fra før, denne gangen vet jeg hva jeg går til, men første gangen synes jeg var en svært spesiell tid. Lykke til med svangerskapet og ta godt vare på deg selv!! Det er en spennende tid for deg! Klem fra
nea80 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Takk-takk! Ser absolutt at bim-jentene kan være gull verdt, kanskje spesielt nå i starten når ingen vet og den kommende far naturlig nok ikke er like full av undring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå