Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg nærmer meg 24 år, og nå har jeg truffet en som blir 21, han er yngre enn meg og jeg merker jo at han har "umodne" kompiser, og jeg avskyr egentlig at han er yngre enn meg.. Han tar avstand til alkohol, og er en fin fyr med flotte verdier og virker utrolig moden for hans alder, halveis fullført md høyere utdannelse, og vi har mye tilfelles.. Igår ble jeg med ham hjem, og vi var våken hele natten, kysset osv... Liker ham kjempegodt, men føler meg så redd for å bli såret og det med at han er yngre og at jeg er en eldre med barn, gjør det litt merkelig synes jeg.. Jeg klarte ikke å slippe meg for ham, tror han merket dette.. Men jeg liker ham så godt, jeg koste meg virkelig og vi har gått ut og tatt kaffe og sånnt de siste ukene, og vi sender mld til hverandre hver dag.. Det virker så fint, jeg tror jeg begynner å like ham, og jeg hater det på en måte Skal treffe ham imorgen, gleder meg men.. herregud er han klar over at han går ut med en eldre som har barn? er han klar for moe sånnt?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Vel, du er bare 3 år eldre enn han, hadde du vært 30 så hadde det vært anderledes. Tror ikke han ville ha gått ut med deg hvis han ikke ville, men er ganske enkle der. Kos deg og nyt forelskelsen istede:-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ville du hatt noe problemer med 3 års forskjeld hvis han var 3 år eldre enn deg?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Du er klar over at det er bare 3 års forskjell på dere? Jeg må le litt, for du tenker litt barnslig;)
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 forstår ikke helt problemet ditt HI. 3 år? du var jo just 21 jo.. godt mulig dere er på samme stadiet mentalt likevel
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 så nå at det står at du nærmer deg 24 år.. det vil jo si at du ikke er fullt 3 år eldre engang hehehehe..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Hihi, typen min er 4,5 år yngre og vi møttes da han var 21 og jeg 26.. Nå har vi bebisen vår og lever lykkelig i alle våre dager. Forhåpentligvis.. Hehe. Skjønner at du er skeptisk til en 21åring uansett hvor gammel du er, du har et barn og det du lurer på er om han kan være klar for noe slikt.. Ja det kan han nok. Han er jo klar over at du har barn. Ingen fordel egentlig, for unge virile gutter, men det er nok noe mer ved deg han liker og vil vite mer om da vet du! Barn eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå