Mor di! Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er i uke 21, og har noen mnd. til tider hatt vondt midt på rompa med strålinger nedover foten. Dette gjelder hovedsaklig høyre rompeball, og har egentlig bare forverret seg. Trodde egentlig bare det var en muskelknute. Nå har jeg den siste uken begynt med lignende plager på venstre side, og med strålinger opp momt ryggen. I tillegg verker lysken og skambeinet når jeg legger meg ned og kviler litt....
Wiingla Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hei. det kan være symp. på bekkenproblemer. Har selv hatt bekkenløsning fra uke 10, vondt i siden ned mot lysken, opp mot ryggen, ned over bena. Har også prolemer med å gå til tiden, så anbefaler deg å ta det opp med lege/jordmor etterhvert:)
1prinsesse+2engler Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Ta det opp med legen din med en gang du. Hvis det er bekkenløsning, så er det bedre å ta tak i det så tidlig som mulig. Få råd og tips om hva du skal og ikke skal gjøre, og kanskje fysio og akupunktur for å forebygge at det blir værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå