ditte&malusken&lillebror Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Synes de har god mat på den på galleriet og den over champions. Den på andre siden av veien for fisketorget har IKKE god mat.. alt smaker rett og slett litt snååålt...
erteposen + 4 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Takk for tips! Jeg spiser så sjelden kinamat at det ble litt vanskelig når noen ba meg booke. Har tenkt på den på champions:) Tror jeg får for den. Har snakket med flere som har reist i Kina og kommer fra landet og de påstår den på korskirkeallmenningen er den beste (eneste med autentisk kinesisk mat), men vi er for mange:) Takk og god natt.
solei Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Anbefaler den mongolske nærme teateret. Du forsyner deg med oppskåret løvtynt kjøtt av forskjellige slag. Så tar du ferske grønnsaker.Du kan og ta forskjellige oljer på. Så leverer du det til kokken og han steker mens du ser på..woker. Så forsyner du deg med ris og oljer etterpå....nyyydelig. Du kan bestille en talerk eller spise så mye du vil...for en billig penge. Men det jo ikke kinesisk,men vi har forelsket oss helt i denne plassen. Den fikk veldig bra kritikk angående hygiene av mattilsynet sist.
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Stemmer for den jeg også, blir jo litt i samme leia som det kinesiske.
erteposen + 4 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2009 Vi har med flere veggiser, og det er en gruppe vi skal sende til kina:) Jeg har sansen for kinesisk mat, man har ikke spist det i Norge på 15 år. Men det smaker godt i Kina! Takk for tips!
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Jeg vil IKKE anbefale den over Champions. Vi var der med vår sønn som da var 2,5 år. Han ville gjerne ha kinesisk mat han også (for det liker han som vi andre), men der har de ikke kinamat på menyen for barn. Kun pølser og pommes frites. Ikke kunne de lage en halv porsjon til ham heller! Vi gikk derfra med en gang! På Torget derimot har de skikkelig god service, grei mat (ingenting smaker som kinamat når man har spist kinamat i Kina), fint for barn, og kinamat på barnemenyen.
Barbafin Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Jeg vil anbefale Mekong River i Øvregaten. Den er Vietnamesisk, men har også enkelte kinesiske retter (Vietnamesisk er forøvrig veldig godt!). Kjempegod og autentisk mat, og koselige ansatte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå