HTC Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Vår 2åring snakker hull i hodet på oss. Hun har dog en storesøster på 4, så hun lærer mye av henne. Den eldste sa ikke ett ord omtrent før 1.5år.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hun er begynt å snakke de siste ukene. Er 22 mnd. Før det snakket hun omtrent ikke.
1jente+1spire Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 20 mnd og maser gnagsår i ørene til mamsen, men koselig og da... kommer mer og mer ord... og sammenhenger... skjønner alt hun mener og hun skjønner alt vi mener stortsett vertfall..
Neverstill Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 min er også snart 22 mnd,og snakker også masse. synes det er så gøy. skulle ønske jeg visste hvor mye han forstår. han bruker jo 3-4 ords setninger så han sier iallefall mye
mamman til to gutter Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Han er 19mnd og sier nesten ingen ord, men skravler mye. Skjønner nesten alt vi sier til han, så problemet er bare å få ut ordene så vi forstår dem:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Ja hun blir 2 år de 30.mars.. Språket henned eksploderte i jula.. Moro assa:)
24♡april Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Dattera vår blir 2 om ett par uker..hun har pratet ganske lenge men er de siste 3 mnd begynnt å snakke veldig mye i setninger og kan ordene på alt rundt seg nå, å forklarer hva hun har gjort i bhg og om noen har slått seg osv.. Hun skravler i ett sett.. er utrolig gøy. når de først begynner å prate går det kjempefort altså!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 21 mnd, hun har veldig mange ord, men dårlig uttale og snakker egentlig bare når hun føler for det.. Hun kan navn på de fleste ting i hverdagen, og bruker 2-3ords setn. men det er ikkelett å få lirket det ut uten at hun selv tar initiativ til å si noe
Amalie skal bli storesøster Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 skravler som en foss. Ganske arti, for hun har en annen dialekt enn meg og sambo. Vi er ikke opprinnelig herfra, men hun tar etter barna i barnehagen:)
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Vår jente på 1 1/2 har så vidt begynt med setninger med fire ord nå. Ala typen jeg ha mer mat, jeg bæsj bleie min...
Neverstill Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2009 så gøy at hun har en annen dialekt:)
Amalie skal bli storesøster Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 hun snakker kav nordlending og jeg er østlending... tok henne i å sitte og banne. litt farget av miljøet her oppe;)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 13. februar 2009 #14 Skrevet 13. februar 2009 Gutten vår blir 2 i mars og vi får skryt hver eneste dag vi henter i bhg for at han har begynt å snakke så mye. Må sies at han har snakket lenge her hjemme, men begynte i denne bhg i august og har nok vært litt sjenert. Han har for det meste 4-5 ord i setningene, men har vært oppi 8 ord. Han skravler myyye og har gjerne lange utredninger for å beskrive ting. Særlig legger han sjela i det hvis det er noe som ikke har gått riktig slik som det skulle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå