Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Sitter å sipper og griner for alle som går videre, og alle som ikke går videre i Norske talenter. Ååh, de er jo så utrolig flinke og søte alle sammen
lÅktiHaUDe Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 For å si det sånn.. jeg var ikke langt unna da hun Lene spilte og sang den sangen hun hadde skrevet selv.. om moren som hadde dødd osv.. uff trist og rørende og vakkert.. synes hun var utrolig flink Så var jo de bestefedrene såååå utrolig søte da Da måtte jeg smile ekstra ja, sjarmerte meg rett i senk hehe
serin@ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Hun Lene komme nok langt. Var veldig flink, fin historie og et vinnende vesen Ble litt rørt da, kom en tåre eller 2!
Tøysetipp Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Blir rørt av mye jeg. Også talenter i norske talenter. Ble veldig rørt av sangen til Lene, og synes hun var ei tøff jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå