Gå til innhold

Er det bare jeg som griner...? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å sipper og griner for alle som går videre, og alle som ikke går videre i Norske talenter.

Ååh, de er jo så utrolig flinke og søte alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn.. jeg var ikke langt unna da hun Lene spilte og sang den sangen hun hadde skrevet selv.. om moren som hadde dødd osv.. uff trist og rørende og vakkert.. synes hun var utrolig flink

 

Så var jo de bestefedrene såååå utrolig søte da :) Da måtte jeg smile ekstra ja, sjarmerte meg rett i senk hehe

Skrevet

Hun Lene komme nok langt.

Var veldig flink, fin historie og et vinnende vesen :)

 

Ble litt rørt da, kom en tåre eller 2!

Skrevet

Blir rørt av mye jeg. Også talenter i norske talenter. Ble veldig rørt av sangen til Lene, og synes hun var ei tøff jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...