Lillemy-77 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er 9 uker idag, men det er kanskje altfor tidlig å prøve? )
sommerbarn09 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 mener jeg var i uke 13 - 14 det de er redd for om de prøver å lytte etter den så tidlig er at man ikke kan høre den fordi barnet er så lite enda, og da kan du som mamma bli unødvendig bekymret så bare ha tålmodighet en liten stund til lykke til...
Lillemy-77 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Ja, det er sant. Men jeg har kjøpt meg min egen, så blir nok å lytte etter hjertelyd etterhvert ja. Bare lurte på når det er vits i å prøve... Legen min ville ikke prøve etter ul i uke 17!!! Men det må nå gå an å høre før det, ihvertfall når jeg har selv, og kan høre forskjellige tider på døgnet osv. Takk for svar:o)
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Jeg hørte også i uke 11, både hjemme og hos legen =)
SolstråleneMine<3 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jeg hørte det ikke før uke 16. Prøvde 3 ganger før, og jeg ble litt bekymret siden vi ikke fant noen hjertelyd.. Men legen sa at det ikke var unormalt å ikke høre deg før uke 16-17, for barnet er ikke så stort før det og det kommer også an på hvordan barnet ligger når man prøver å finne hjertelyden.
MylenM Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Første gang vi hørte fosterlyden var gjennom innvendig UL i uke 13. Og med doppler på magen hos jordmor i uke 16. Kjempe fasinerende:)!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå