ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Kjøpte meg ny teutonia vogn nå om dagen (og er kjempe fornøyd, gleder meg til å bruke den!) Kjøpte teutonia mistral s, 2008 mod, brun og med blåblomstret fashionmønster. suuuper fornøyd:)) Det fulgte med et regntrekk, et gjennomsiktig et, men det var hull i det, og jeg fikk et nytt et. Men det virker som om fasongen på det var annerledes, får det vertfall ikke til å sitte fint på vogna. Er det flere forskjellige typer trekk til de forskjellige modellene? Kan det være jeg fikk et feil trekk tro?
1974 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 har en teutonia mistral s 2005 m, fulgte med et gjennomsiktig trekk men jeg likte ikke det så vi kjøpte med et blått regntrekk i tillegg. Aldri brukt det som er gjennomsiktig. Betalte vel 200-300 kr for det. Ikke svar på det du spurte om, men kunne jo nevne det hehe.
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Det gjennomsiktige regntrekket som fulgte med da vi kjøpte teutoniavogn var helt verdiløst, regner med det er det samme du har fått. Hadde heller kjøpt et sånn "universal" regntrekk du får på babyshop/barnas hus, MYE bedre!!
Fjerdemann på vei Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Må si meg enig med de to over her, det gjennomsiktige regntrekket er ikke mye verdt... Jeg kjøpte et annet, i svart, betalte hundre kroner for det, og er kjempefornøyd emd det! Sittter som et skudd, og er lett å ta av og på. Og har i tillegg glidelåsåpning foran, slik at det er lett å ta ut en bag-unge selv om trekket er på.
2(3) Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Og om du er ennå mer nøye på det så har Teutonia et annet orginalt regntrekk. Det er sort med et gjennomsiktig vindu, eller en slags flapp du kan velge å ha over åpningen el ei. Dette sitter som støpt på sportsvognen og jeg er veldig fornøyd med det.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2009 Å? tusen takk for svar allesammen. Har lyst på gjennomsiktig trekk da, finnes det ikke et bedre et som passer perfekt som det du har en til - i april? bare gjennomsiktig? Ka kostet det trekket forresten?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Heter det trekket noe, tredjemann på vei ? så jeg kan finne det og evt prøve det?
2(3) Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 For min del er fashion-baggen el løsningen rundt denne ny for meg. altså, hadde en annen vogn sist. Vet ikke helt hva jeg finner på mht regntrekk. Satser vel på å bruke det blanke som fulgte med Fashion baggen. Det er slettes ikke pent og er langt fra skreddersydd med det ser bedre ut enn det som orginalt følger med sportsdelen. Bor på sørlandet så satser ikke på for mange regnværsdager.
2(3) Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Mht til pris på det sorte allværstrekket så tror jeg det kostet 2-300 kr. Kjøpte vogn og alt utstyr fra tyskland.
muttepus Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har BARE hørt positive ting om Teutonia sitt allværstrekk! Det skal visst være det beste regntrekket man kan få kjøpt. Vi har kjøpt det men ikke prøvd det enda... venter fortsatt på den lille tulla vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå