Gå til innhold

uhm, rart spørsmål (bj)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som har operert bort forhuden pga for mye hud, vi har ikke hatt sex enda men det blir nok å skje snart. Jeg har lest mange plasser at omskjærte menn/menn som har måtte operere bort forhuden ikke har samme følelse i "hodet" som dem med forhud.

Hvordan gir jeg han da en bra bj? noen teknikker? Bare vært med en mann før og da var det nok å bare leke med hodet så var han hæppy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, fant en link med en generell beskrivelse her, så hvis du er litt uerfaren så kanskje det hjelper å kunne litt om temaet? Prøv deg fram og finn ut når han stønner høyest ;-)

http://debatt.sol.no/node/6335361

Skrevet

mye spytt;) Og bruke tungespissen på tuppen av hodet. Masèr ballene, og bak mot analen. Mellomkjøttet kan være følsomt hos menn.

Skrevet

Finleste linken nå forresten, ser det er en gutt som har skrevet den, og tør påstå at du kan se bort fra tre ting:

dytte i fjeset som en sminkekost - njæ, kanskje litt for spesielt interesserte. I høyden erte litt rundt leppene...

og man må SEFF ikke la ham komme i munnen... Gutters sæd smaker veldig forskjellig. Noen smaker ingenting, og da syns jeg det er greit, men noen smaker heeelt forj***'lig, og da skal man ikke. Kan ikke brekke seg heller.

Deep throught = MYTE halloooo... bare glem det.

Skrevet

Takk dere =)

Føler meg nesten som en jomfru igjen, var sammen med X'en i 5 år og før det hadde jeg bare jentekjærster. Men nå har jeg lært litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...