Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har møtt en mann som har operert bort forhuden pga for mye hud, vi har ikke hatt sex enda men det blir nok å skje snart. Jeg har lest mange plasser at omskjærte menn/menn som har måtte operere bort forhuden ikke har samme følelse i "hodet" som dem med forhud. Hvordan gir jeg han da en bra bj? noen teknikker? Bare vært med en mann før og da var det nok å bare leke med hodet så var han hæppy.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hm, fant en link med en generell beskrivelse her, så hvis du er litt uerfaren så kanskje det hjelper å kunne litt om temaet? Prøv deg fram og finn ut når han stønner høyest ;-) http://debatt.sol.no/node/6335361
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 mye spytt;) Og bruke tungespissen på tuppen av hodet. Masèr ballene, og bak mot analen. Mellomkjøttet kan være følsomt hos menn.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Finleste linken nå forresten, ser det er en gutt som har skrevet den, og tør påstå at du kan se bort fra tre ting: dytte i fjeset som en sminkekost - njæ, kanskje litt for spesielt interesserte. I høyden erte litt rundt leppene... og man må SEFF ikke la ham komme i munnen... Gutters sæd smaker veldig forskjellig. Noen smaker ingenting, og da syns jeg det er greit, men noen smaker heeelt forj***'lig, og da skal man ikke. Kan ikke brekke seg heller. Deep throught = MYTE halloooo... bare glem det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Fant en link til, erotikknett, håper den er bedre :-) http://www.erotikknett.no/pages/stegforsteg.php Min erfaring er at de gjerne liker at du ser opp på dem innimellom, dådyrblikket :-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Takk dere =) Føler meg nesten som en jomfru igjen, var sammen med X'en i 5 år og før det hadde jeg bare jentekjærster. Men nå har jeg lært litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå