Gå til innhold

En lykkelig tråd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender med dette en masse smil :):):):):)

Håper det ikke bare er meg som er lykkelig her inne!

Blir jo helt deppa av alle de negative trådene her på 1. tri. Så nå vil jeg prøve å fokusere på det som er fint for oss som fortsatt har vår spire i magen.

Jeg er lykkelig tross kvalmen jeg sliter med. Skal på første svangerskapskontroll 17. februar, da er jeg inne i min 9. uke :) Gleder meg! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for smilene...trenger det jeg...skikkelig hormongrinekveld i kveld selv om jeg har absolutt ingen ting å grine for...Er tross alt lykkelig for at det går bra, og snar er jeg over i andre trimester...Jippi!!:)))))

Skrevet

lillegull2009

:) Bare hyggelig. Følte man kunne trenge det her nå. Hormoner på topp her og, trårene triller for alt jeg ser på TV ;) Gledestårer, tror jeg.. Hehe

Så heldig du er som snart er i 2. tri! Lykke til :)

Skrevet

Så flott å se en lykkelig tråd tross kvalme og hormon-stormer!!! Jeg slutter meg til dere med et grønt smil og tårevåte øyne og ca en million andre små og store symptomer:)

Nå er jeg i uke 8+2 og har enda mange uker før det verste kvalmekjøret er over, men jeg fokuserer fremover og gleder meg vanvittig til en voksende mage, ultralyd og BABYSPARK:)

Lykke til med første kontroll, Veslemus! Det blir koselig:)

Klem fra meg!

Skrevet

Som du beskriver meg dette her, frk.Skog :) på godt og vondt, hehe.

Har nok en del uker igjen før kvalmen gir seg, jeg og. Er 7+5, fullgått 8 uker på mandag.

Gleder meg til liv i magen. Syns jeg kjente igjen bitte små bobler i sta, men det må ha vært luft.

Smiil :)

Skrevet

Godt med en lykke-tråd:) Jeg skal på min første kontroll 17. jeg også:) Gleder meg litt. Kommer liksom i gang da. Er 10 + 3... dvs, nå har klokken bikket midnatt, så nå er jeg vel 10+4:) Jeg har vært heldig. Ikke vært så mye trøtt som alle snakker om. Knapt vært kvalm i det hele tatt. Og de få gangene jeg har kastet opp har jeg forspist meg på god mat! Bekkenet jamrer litt, men ikke mer enn at jeg kan leve med det:) Tenk vi bærer alle på bittesmå mirakler inni magene våre. Små mirakler som vokser og vokser og skal komme ut og bli barnet vårt om ikke altfor mange måneder:) 2009 er et fantastisk år:)

Skrevet

So kjekt med ein slik tråd då:)

Eg skal på første kontroll 17 feb eg og, e berre 6+0 idag då, men legen ville sjå meg såpass tidlig:)

Eg har veldig lite symptomer, bittelitt ømme bryster, tåler ikkje lukta av skitne klær i kleskorga når eg skal vaske klær, litt luft i magen og ikkje stort meir enn det:)

Håper dokke alle har det kjempebra:)

Skrevet

Godt å se det er noen som er lykkelige her inne :)

Skrevet

Jeg er bare kjempefornøyd om dagene:) Har fått littegrann overskudd og matlyst igjen! Har vært på formiddags-bytur med cafebesøk for første gang siden jul! I tilleg har sexlysten kommet tilbake, så mannfolket er også kjempefornøyd;) å - enda en bra ting! Vi forteller hele verden at vi skal ha barn, og alle er så glade på våre vegne at jeg blir helt rørt! Det er så gøy! Akkurat nå elsker jeg å være gravid!

Mange ønsker om deilige dager til dere andre også!

Skrevet

Hurra! Jeg skal bli mamma igjen i september! Verdens kuleste termin 09.09.09

HURRA!

Skrevet

Så morsom dato :) Gratulerer Mogop!

Skrevet

aahhh...kople av :)

Blei litt sletn av den ekstreme hetsen som foregår ute på forumet.. Håper vi er ferdige nå:)

Eg skal på første kontroll på tirsdag, og eg er skikkelig spent på ka som skal skje :)

Dokke som har fått barn før. Ka gjer legen på første kontroll??

Skrevet

Ja godt å koble av :) Skrev denne i går kveld, da det var som verst med negative innlegg i starten her.

Første kontroll skjer det ikke så mye. Jeg har allerede vært hos legen en del ganger pga ekstrem kvalme, så jeg er sykemeldt. Han fylte ut skjemaet da jeg var bare 4 uker på vei.

Men fra forrige svangerskap: Snakker litt sammen om det å være gravid, om det er noen arvelige sykdommer ol. Fyller ut svangerskaps skjema. Du blir veid, evt oppgir vekt. Ha med morgenurin.

Om det er lenge siden du har tatt gu blir dette gjort, men tror det ble gjort 2. gang på meg i fjor. Jeg slipper det nå, da jeg tok ut spiralen i desember og nettopp har hatt gu.

Blir kanskje tatt blodprøve også. Litt opp og ned fra lege til lege, har jeg skjønt.

Ellers blir det målt SF mål av magen etter hvert. Gleder meg til han kal lytte etter hjertet :)

Hukommelsen er ikke helt på plass, tror jeg må finne svangerskaps dagboka fra sist, jeg..

Masse lykke til Dewshine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...