Gå til innhold

Dere som har barn i bhg som sover ute, plis se hit litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i vogna til barnet?

Hva har barnet på seg av klær?

Jenta mi (strax 2år)-er alltid kald på føttene å jeg aner ikke hva jeg skal sende med henne i bhg, ullsokkene hjelper ikke..

Bruker odenwalder pose og saueull i bunnen av vogna, hun har vanlige klær med fleece jakke og fleece bukse + lue og votter.. Er det bra nok når det er opp til 10 minus?? er det over ti minus sover de inne.

Jeg er litt usikker på hennes påkledning for hun har ikke sovet ute noe særlig hjemme før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har nettopp blitt 2 år. Hun har body og strømpebukse i ull, tykke ullsokker, fleesdress, lue og votter.

I vogna har jeg lammeskinn, voksipose med ullpledd over hvis det er mange minusgrader. Henger helseteppe over åpningen. Hun er alltid god og varm, men hun er heller ikke plaget av kalde føtter..

Hva med å tulle et ekstra pledd over bena hennes?

Skrevet

på føttene har tuppa tynne ullsokker, ullsokker og reima fotposer! synes de er veldig greie å bruke når hun sover;) er forrestn 1år..

Skrevet

Datteren min er drøyt 2 år, og hun er også kald på beina, men jeg har kjøpt en varmeflaske som hun har i bhg, sånn for å ha varmt vann på, så legger de den i fotenden av voksiposen. Hjemme bruker vi en sånn rispose som vi varmer i microen, en sånn som jeg har for å ha rundt nakken min....

I tillegg har hun ullsokker og tovede ulltøfler, ull undertøy, og ulldress eller fleecedress, lue og votter.

Dersom det er kaldt legger jeg et ullteppe over voksiposen i tillegg....

Skrevet

Jobber i bhg.

Vi kler på de: Vanlige klær, tykke ull sokker, tyk ull genser, votter, lue. De legges godt ned i Voksi posen, viktig!!

De med Oddenwal. og andre poser har mere tøy på sig og evt. dyne over posen.

Skrevet

Alt kommer jo an på hvor kaldt det er, men på beina har hun uanset Voksi ladder (tøfler eller hva de kalles). Inni har hun ullsokker om det er veldig kaldt. Er sjeldent KALD på føttene i alle fall.

Inni Voksiposen har hun i tillegg ullbukse og ulljakke/genser på kalde dager + votter og lue.

Legger også et ullpledd over føttene/beina

Skrevet

okei:) takker for svar! men julen 2008: er det foreldrene som har sendt med extra dyne til å ha over odenwalder posen?? voksi er ikke sååå varm å ikke mye varmere en dunposen vi har nå (har prøvd begge deler).. men jeg skal sende med varmeflaske i bhg det var lurt!:)

Skrevet

Foreldrene har sent ekstra med, men vi ( i vores bhg!) synes voksien er mye varmere end de andre. Må ofte ha på de ekstra kler eller lægge dem inne, men da gjør vi jo bare det :-)

Vil jo ikke at nogle fryser

Skrevet

Vi bruker fotposer fra cubus (49 kr), disse stonz boots elns ser også gode ut:)

Voksi har også slike fotposer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...