Gå til innhold

Ikke helt meg selv i dag jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, uff!!! Griner og griner for ingen ting i dag...helt gale dette her. Tror hormonene løper helt løpsk i dag...snufs... Gråt når jeg kom hjem fra jobb i dag for jeg var så sliten, så skulle mannen min hente noe på jobben i kveld, og begynner å grine når han drar da jeg er så bekymret for at han skal kjøre av veien...skikkelig glatt ute..uff...overdramatiserer noe voldsomt da, men klarer ikke kontrollere det. Han såg bare rart på meg, sønnen min på 5 år såg rart på meg, og jeg gråter videre. Hikster fram at mamma ikke er helt seg selv i dag, pga bebin i magen som gjør at man blir litt fort lei seg...hehe...tror ikke han skjønte så mye. Så gråt jeg under norske talenter, hun som hadde skrevet sang til moren sin som døde for noen år siden, hun var forresten kjempeflink!! Sønnen min stakkar forstår nok en gang ingen ting..hun gikk jo videre mamma!! hehe.....uff...å nå begynner jeg å fantasere om mannen min og hva han gjør på jobben så sent....ringer og får bare mobilsvar...tenke tenke...alle slagst forestillinger om utroskap og av værste sort dukker opp i det forskrudde hodet mitt...helt på jordet jeg nå. Har en fantastisk mann, som jeg stoler fullt og helt på...han ringer og forteller han har snakket med søsteren sin, spøker med meg og jeg skjønner fort at jeg tankene mine er helt ute å kjøre....så griner jeg igjen....snufs..snufs....uff...får håpe det blir bedre i morgen. Hva tar man mot sånne hormoner egentlig, burde det ikke finnes en pille eller noe, kanskje litt sjokolade...hm...har egentlig ikke lyst på noe...jaja...det blir vel bedre..får tenke litt på gullet i magen, da kommer i hvert fall smilet fram. .....Måtte bare dele dette med noen, da det virkelig var ille på hormonfronten i dag....ha en fin hormonfri kveld jenter...

klemm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen her. Tårene ligger ikke langt bak i øyekroken. Håper du får en rolig natt :)

Skrevet

meg du beskriver eller? hehe.... her er det hormoner til de grader ja:( og krangler for ingenting..hvorfor vet jeg ikke:(

Skrevet

Hehe..må le litt av det jeg skrev i går. Takk for svar:))) I dag er jeg såå rolig og balansert, og alt er veldig bra...så snur fort. Heldigvis!! Nå gleder jeg meg til tv-titting og godteri...har fått igjen matlysten heldigvis...eller. Skulle prøve gravidebukse i dag, og der har jeg gått opp en størrelse gitt...ikke så oppløftende..jaja...kan jo ikke sulte seg heller:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...