Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg studerer og mottar da lån og stipend. Utdannelsen er ferdig juni 2010. Hvis jeg blir gravid og føder i mai f.eks. Har jeg da rett på fødselsstipend det kommende året, selv om jeg er ferdig i juni?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Er ikke sikker, men bare i tilfelle, kan du jo bare søke på et studium og ta permisjon fra det... Trenger aldri å fullføre.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg TROR det du får penger av avhenger av hva du gjorde de siste 6 mnd. av svangerskapet. Men det er nok lurt å gjøre som NN over her sier. Søk på hva som helst ( fulltidsstudie), og søk permisjon etter du har kommet inn.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Kan man gjøre det altså? Får man innvilget permisjon uansett? Vi har så lyst på et barn til, og hvis vi skal vente til jeg er ferdig med utdanningen og har opparbeidet rett til permisjon, blir det så veldig stor aldersforskjell. HI.
Gjest -<<- Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Du må søke deg inn på videre studier, men forplikter deg ikke til noensinne å fulleføre disse.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Ok, men får man permisjon uansett?
Gjest -<<- Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Ja, du får da permisjon fra dette studiet du aldri egentlig tar.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Ok. Men er det lov da? Og gir man beskjed noen steder at man ikke skal gå likevel? Og evt. når? Regner med at man bør søke på offentlige skoler og ikke privatskoler. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå