Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 hadde eggløsning på onsdag (positiv test tirsdag), og igår og idag har jeg blødd litt, ikke mensen-aktig, men nok til at jeg stusser over det. Har ikke hatt liknende før.. bortsett fra bittelitt på papiret eggløsningsdagen. Er dette et dårlig tegn for meg som prøver eller kan det være et tegn på at jeg har blitt gravid denne måneden? håper på det siste! noen her som har hatt liknende?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Festeblødninger eller som spotting. hadde også det og 9 mnd etterpå kom en 4 kilos klump;=)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde det hver mnd rundt eggløsning fra jeg sluttet på p-piller til jeg ble gravid, så det trenger ikke å bety noen ting bortsett fra at du har eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 du som hadde festeblødning, hadde du det så tidlig som to dager etter eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Hele den uken jeg skulle ha mensen hadde jeg menssmerter og festeblødninger. mere lege er jeg ikke så jeg har ikke noe dypere svar til deg.Men vis du er bekymret for at du har mistet eller ikke var gravid i det hele tatt,bare vent noen dager så tester du igjen:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå