*SmurfeMamma* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 fikk posetiv test 31.januar 8 dager ver IKM.... begynte med rosa utflod denne kvelden, det fortsatte i 4 dager for så og gi seg, begynte igjen med brun utflod søndagen etter, for så og bli mer og mer blod blandet slim... fra torsdag har jeg blødd mer og mer, og i dag kom det en klump på str. med den blå klikk.no merke oppe i venstre hjørnet her ut... så da regner jeg med at det var det for denne gang... utrolig trist, men vi kan ikke gjøre annet enn å prøve på nytt.. skal på UL til mandag for å bekrefte det.. men tror nok den klumpen er en bekreftelse i seg selv...
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Så trist.. Føler med deg. Jeg mistet i uke 5 i januar. Kom klumper under hele blødningen og varte i 5 dager. Jeg tok det veldig pent, selvom vi har prøvd i 8 mnd på nr 2. Tenkte bare på at kroppen min hadde ordnet opp og kvitta seg med et foster som ikke var levedyktig. Hjalp meg masse og jeg føler meg stolt over kroppen min som er så flink;) Ønsker deg masse lykke til. Spira sitter snart igjen skal du se;) KLEM
monkri mamma til 4 Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 hei. j har opplevd d samme som deg. reiste på ultralyd i går og fosteret hadde vært dødt i 2 uker. ble utskraping i dag. er ikke sikker d er d samme med deg da. du får skrive inn på her så vi får høre åssen d gikk. lykke til. klem...
*SmurfeMamma* Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 ja jeg skal skrivehvordn det gikk... men er jeg nesten helt sikker på at detikke er noe der lenger... kan ikke skjønne noe annet med såååå mye blod... men, vi får holde hode over vannet og tenke som made in bed sier:) det går veldig bra egentlig, er ikke så veldig lei meg.. men kjenner det stikker litt i hjerte når jeg tenker på det..... uansett vi får nok alle flere sjangser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå