Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Førnøyd eller ikke? Har nettopp fått satt inn, så vet ikke enda:)
Smilemamma Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Ikke... Fikk veeeldig kraftig mens + menssmerter.. Likte heller ikke tanken på å "ha den "inni der", syntes jeg merket det liksom. Holdt ut i 1 og et halvt år likevel for hormonell prevensjon var ikke aktuelt. Håper du blir mer fornøyd.. Vet om andre som syntes det var helt ok.
suniva Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 jeg er langt i fra fornøyd med kobberspiral,ikke for å skremme deg men jeg ble gravid med den et lite år etter jeg satte den inn,satte inn hormonspiral etter det,kjempefornøyd med den,ikke mens smerter eller mens i hele tatt,konge å slipp mensen,tok den ut i mai for å bli gravid,er nå 12 uker på vei nå :-)
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Kjempefornøyd. Noe sterkere blødninger, men så deilig å ikke ha noe som "tuller" med hormonene.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Jeg var kjempe fornøyd med kobberspiralen. Satte den inn etter jeg fikk førstemann og syns det var deilig å ikke ha hormoner som tuklet med kroppen min. Jeg fikk nok bittelitt mere blødninger og litt mere vondt de første dagene, men syns det var sååå verdt det! Ble gravid ganske fort etter jeg tok den ut og ville han andremann også
lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har bruk det. Har fallt ut et par ganger her , men tror det er pga tampongen har festa seg i tråden. Jeg tåler ikke prevangsjon med hormoner. Men jeg får veldig sterke og lange blødninger av kobberspiralen, går i 10-14 dager med mensen.. ikke morro. Men jeg føler ikke jeg har så mye valg. Er så redd for å prøve hormonspiral. Noen som har brukt det og p piller?? Føles det likt??
3xMamma :) Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 IKKE fornøyd. Mye blødninger og mer blødninger. Kan anbefale hormonspiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå