Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førnøyd eller ikke?

Har nettopp fått satt inn, så vet ikke enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke... Fikk veeeldig kraftig mens + menssmerter.. Likte heller ikke tanken på å "ha den "inni der", syntes jeg merket det liksom. Holdt ut i 1 og et halvt år likevel for hormonell prevensjon var ikke aktuelt. Håper du blir mer fornøyd.. Vet om andre som syntes det var helt ok.

Skrevet

jeg er langt i fra fornøyd med kobberspiral,ikke for å skremme deg men jeg ble gravid med den et lite år etter jeg satte den inn,satte inn hormonspiral etter det,kjempefornøyd med den,ikke mens smerter eller mens i hele tatt,konge å slipp mensen,tok den ut i mai for å bli gravid,er nå 12 uker på vei nå :-)

Skrevet

Kjempefornøyd. Noe sterkere blødninger, men så deilig å ikke ha noe som "tuller" med hormonene.

Skrevet

Jeg var kjempe fornøyd med kobberspiralen. Satte den inn etter jeg fikk førstemann og syns det var deilig å ikke ha hormoner som tuklet med kroppen min. Jeg fikk nok bittelitt mere blødninger og litt mere vondt de første dagene, men syns det var sååå verdt det! Ble gravid ganske fort etter jeg tok den ut og ville han andremann også :)

Skrevet

Jeg har bruk det. Har fallt ut et par ganger her , men tror det er pga tampongen har festa seg i tråden. Jeg tåler ikke prevangsjon med hormoner. Men jeg får veldig sterke og lange blødninger av kobberspiralen, går i 10-14 dager med mensen.. ikke morro. Men jeg føler ikke jeg har så mye valg. Er så redd for å prøve hormonspiral.

Noen som har brukt det og p piller?? Føles det likt??

Skrevet

IKKE fornøyd. Mye blødninger og mer blødninger.

Kan anbefale hormonspiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...