Gå til innhold

Berolige eller si sannheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt irritert. Har et veldig komplisert svangerskap, og går til kontroll annenhver dag, noe jeg skal fortsette med de neste 6 ukene. Hver gang jeg er der, sier de bare at alt ser fint ut, og at alle prøver er fine osv. Og det er så mange ganger kommet fram at det bare er noe de har sagt for å berolige meg. Har hatt prøver som har vært positive, og legene har stresset skikkelig, men så har de sagt til meg at de ser fine ut for at jeg ikke skal være bekymret. Og når jeg konfronterer dem med det som står i papirene, så gir de seg. Joda, det var ikke det svaret vi ville ha, men det er dumt om du er stresset, sier de. Men jeg vil heller vite om det når det er noe potensielt galt, selv om de har full kontroll. Andre leger gidder ikke engang å fortelle meg hvordan prøvene så ut... Er det vanlig at de ikke gidder å si sannheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, skjønner godt at du blir irritert, men på samme tid så tror jeg de gjør det med hensikt. det er ikke bra hvis du begynner å stresse, spesielt hvis du har et komplisert svangerskap.

Skrevet

Jeg stresser jo enda mer om jeg ikke vet hva som skjer med meg...

HI

Skrevet

Er st.olavs du går til eller?? Høres ut som det samme som legene fortalte meg i et kjør og vil ikke påstå at enden ble god.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...