Zeke Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 er inni i min 8-eller 9 uke Har ingen symp. annet at jeg ragerer på brunost og fløte is,er lite kvalm. det eneste symp. er veldig vonde pupper og stikk i magen av og til. blir jo litt nervøs inni mlm, men så hjerte slo forrige fredag så dette håper jeg går riktig vei. god helg alle sammen glad innlegg
Lillemy-77 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Heiiii mybones!!! Så godt å se et muntert innlegg før helgen tar til, hehe...) Så kjempebra at du er i bra form, jeg også har det som deg. Lite kvalm, ingen oppkast, og nesten ikke noen andre symptomer heller. Men har også vært til ul og sett hjerteaktivitet, og det roet med veeeeldig ned.. Skal flere ganger til ul pga tett oppfølging, og det er jeg veldig glad for. Har mistet før, så sikkert derfor jeg ikke klarer å slappe av før jeg beviselig ser at lille spiren har det bra. Pluss at jeg har så lite symptomer seff. Tror vi skal være veldig takknemlig for at vi har det sånn. Sistgang jeg var gravid så spydde jeg flere ganger om dagen, leeenge. Jeg er forresten akkurat 9 uker idag. God klem )
Zeke Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Ja tenkte at det var på tide med slikt hi hi skal tilbake til ul. 19 mars,i uke 12 da,gleder meg masse til det. Har også mista mlm mine to nydelige gutter så det skal gå bra denne gangen også. Det er litt godt å ha ekstra oppfølging når man har opplevd slikt, godt det finnes gode leger der ute. Med 2 mann var jeg kvalm i 6 mnd, spydde nesten aldri men konstant kvalm. 1 mann ikke noe problem bortsett fra bekenet, så det ligner på 1 mann. var 6,4 uker forrige fredag men trur jeg er lengre på vei en det. Ønsker deg all lykke til vidre og si i fra hvordan det går med deg da. God helg
Lillemy-77 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal tilbake 17 mars faktisk, så bare 2 dager før deg. Ja absolutt veldig godt med oppfølging. Denne gangen trodde jeg ikke at ting var i orden før jeg så spiren. Jeg har ekstra oppfølging pga at jeg fikk jenta mi 3 mnd for tidlig, så håper denne holder seg litt lenger inni magen. Er veeeldig spent på neste ul, da er jeg over 13 uker, og man ser sikkert myyye mer enn nå sist når jeg var i uke 8. God helg til deg også, ja vi må snakkes mere:o) Følge hverandre, vi er jo omtrent likt på vei:)
Zeke Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 ja da er vi ikke langt unna hverandre har termin ca 23 sep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå