ifie Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Dette tåler ikke jeg, altså... Førstemann ut, og jeg får tårer i øya. Tenk når det kommer noen som virkelig griner, da! :I
Kickie Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hva med søte Maximillian da? Da begynte jeg å grine for andre gang ja.
ifie Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg var veldig opptatt med nettsurfing da han leste diktet sitt, jeg Det er jeg forsåvidt nå også, når hun jenta som har mistet mamman sin spiller....
Kickie Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Huff ja... det burde jeg vært også... grine igjen... dustehormoner
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Jeg griner også, men er ikke engang gravid..haha;)
År og dag Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Ja, måtte ordne meg en liten tur ut på kjøkkenet for å tørke noen tårer da jeg så på lille Maximillian. Og hun som hadde mista moren. Føler meg banalt enkel å røre til tårer for tida, det er rart med disse hormonene. Godt vi er flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå