Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-bråkete

-snørrete

-gidder ikke å gå på do men tisser like gjerne i utedress & sko

-kan strekke strikken superlangt....det skal hun ha *nikke*

førstemann til mølla "vinner"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte? Du kan få 13årig gutt som ikke snakker, men grynter. Himler med øynene, slår med dørene, uffer seg og mangler alt som finnes av ryddegener. Ting slippes der man står. Punktum.

Skrevet

Forrresten da jeg skrev et sånn innlegg en gang for lenge siden, fikk jeg kjeft av noen her inne, fordi man skrev ikke sånne ting. Tenk å ville kvitte seg med ungen liksom.

Skrevet

jeg bytter!!

han kan stå snowboard eller? håper det

og ja, jeg venter egentlig en bekymringsmelding fra anonym enni tajm nå.

Skrevet

hihihi......dere er søte......selv har jeg bare verdens deiligste....foreløbig ihvertfall.....her krangles det om hvem skal få enetid med prinsessa..

Skrevet

Huffa meg! Hvordan kan dere tenke sånn....

Hehe, klarte ikke dy meg :-)

Skrevet

Send over både femåringen og grynteren, jeg er supermamma og fikser alt.

Skrevet

Tar du i mot en på nesten 3 også, som konsekvent svarer med "ingen ting" eller "jeg vil ikke" om dagen.

Skrevet

Hehe ja hvis han vil noe som helst så...

Skrevet

Jaaaaada, det går så bra atte. Når han blir for husvarm og begynner å svare "ingenting" sender jeg ham tilbake, da er han kurert.

Skrevet

Sender han over med en gang :-)

Skrevet

Den er grei. Han kan få kjøre småbiler i melet i bollen og leke at Postmann Pat har kjørt seg fast i snøen. Jeg er i godt humør og kan gjerne ha vaffel-fest med stearinlys i firetida i natt også, om det skulle behøves.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg bytter gjerne, men du får ikke vite hva du får tilbake.

Skrevet

Kan du ta en plukke råtten mann mot 5-åringen? Var det lite? Ok. Slenger med det uvesenet som noen aliens var å bytta ut med datra mi for 4 år siden da hun nettopp var passert 12. Mer får du ikke, for jeg har planer om at din 5-åring kan brukes til å vise min 5-åring at visse ting gjør man bare ikke. At h^*n kan stå som et skrekkens eksempel, lizzm....

Skrevet

Ja, det bare sier jeg, at her er det fullt!

*breiermegpåsetet*

• 2 uker senere...
Skrevet

Er storfornøyd med datteren min jeg,kommer jeg alltid til å være samme åssen ho blir i framtiden.. Kommer vel litt ann på oppdragelsen disse "vanskelige" barna får også... Men forstår godt at det blir tøft og tungt til tider...

Skrevet

Tror ikke du skjønte dette innlegget helt jeg. Ellers kan du komme tilbake om noen år og le av ditt eget svar.

Til HI: Hva slags lengde har du på strikken? :-D

Skrevet

Bare skrev i forhold til hvordan jeg oppfattet det jeg,sånn er det med den saken...

Skrevet

Nei,så absolutt ikke... Men siden dere må gi spydige kommentarer på det,så regner jeg med at dere er det.. Jeg har aldri bedt om deres kommentar...

Skrevet

Greit at hovedinnlegget var en "spøk", men det behøver ikke bety at jeg rakker ned på noen med det jeg skrev, for guds skyld....IKKe fyr oppunder for ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...