monika 3+1 i magen:) Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 fy for ett navn på en sovepose!! jeg kjøpte denne soveposen til lillegutt, uten at navnet slo meg noe særlig, men når det gjikk opp for meg hva den egentlig heter, så ble jeg nesten kvalm!! ticket to heaven?? hva er det for ett navn på en sovepose?? noen andre som har reagert på dette navnet?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Nei , har ikke reagert på navnet.
MintCondition Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hva i all verden er rart med det? Reagerer du på at en seng kalles himmelseng også eller?
monika 3+1 i magen:) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 synes det er ett vemmlig navn på en sovepose jeg.. men ok:) er vel kanskje jeg som synes det!!
Honningmelon Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Ticket 2 Heaven er jo et kjent merkenavn som fører både vinterdresser, votter, luer og div. klær. Og inkludert vognposer, så at det er et vemmelig navn på en vognpose har aldri falt meg inn, nei.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Det er vell billett til himmelen det betyr?*(ikke himmelseng....?) Skjønner tanken din i såfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå